گوشی Honor X9b به زودی عرضه می‌‎شود

انرژی مورد نیاز گوشی Honor X9b با استفاده از یک باتری 5800 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع 35 واتی بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Honor ماه گذشته گوشی هوشمند Honor X9b را معرفی کرد، به تازگی نیز گواهی BIS را دریافت کرده است؛ گوشی یادشده به تراشه کوالکام Snapdragon 6 Gen 1 SoC و پردازنده گرافیکی Adreno 710 مجهز شده است، این محصول با استفاده از رابط کاربری MagicOS 7.2 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود.

گوشی Honor X9b دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED با رزولوشن 1.5K و نسبت تصویر به بدنه ۱۹:۹ است، این محصول با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است؛ یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی Honor X9b تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض پنج مگاپیکسلی و دوریین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر این محصول تعبیه شده است.

انرژی مورد نیاز گوشی Honor X9b با استفاده از یک باتری ۵۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۵ واتی بهره می‌برد؛ از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، اتصال 5G، وای‌فای، بلواوث، GPS، NFC و یک پورت USB Type-C اشاره کرد.

گوشی Honor X9b دارای حسگر اثرانگشت است، ابعاد آن ۷.۹۸ * ۷۵.۵ * ۱۶۳.۶ میلی‌متر است و وزن آن ۱۸۵ گرم است.

کد خبر 704318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • افشار IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    سلام کی موجود میشه تو بازار؟ قیمتش چنده حدودا؟