کلاس بدون معلم در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان کلاس بدون معلم وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی‌مهر امروز _سه‌شنبه، بیست‌وسوم آبان_ در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر پیگیری عدم پرداخت سهم آموزش و پرورش استان از طرف شهرداری‌ها اظهار کرد: شهرداری گچساران هیچ پرداختی نداشته‌است که باید بررسی و پیگیری شود.

وی افزود: نبود مدرسه بدون معلم در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد خبر خوبی است، اما باید برنامه‌ریزی شود که سال آینده در این زمینه نیز مشکل ایجاد نشود.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد اداره‌کل نوسازی مدارس قدردانی کرد و گفت: نوسازی مدارس توجه داشته باشد که فصل سرما آغاز شده و باید مشکل سیستم گرمایشی مدارس رفع شود.

هاشمی‌مهر به برگزاری بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اشاره کرد و گفت: تاکنون خدمات خوبی از خیرین در سطح استان انجام گرفته و باید جشنواره به بهترین نحو و شایسته برگزار شود.

وی تصریح کرد: گزارشی از وضعیت فضاهای آموزشی استان به ویژه شهرستان بویراحمد آماده کنید که در اختیار خیرین و مهمانان جشنواره قرار بگیرد تا گام مثبتی در راستای رفع مشکلات آموزشی برداشته شود.

در این نشست محمد جمالی‌آرند معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کلاس بدون معلم فعلاً در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد.

وی از کاهش استقبال دانش‌آموزان به رشته تجربی خبر داد و افزود: ۴۱ درصد دانش‌آموزان به رشته تجربی گرایش دارند.

کد خبر 704181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.