ورود سامانه بارشی به کشور / آلودگی هوا تشدید می‌شود

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش غلظت آلاینده‌ها و ورود سامانه بارشی به غرب، جنوب غرب و شمال غرب خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در بیشتر مناطق کشور، جوی آرام و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، افزایش غلظت آلاینده‌ها را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در غرب، جنوب غرب، بعضی نقاط شمال غرب و روز پنجشنبه در غرب، جنوب غرب، جنوب و روز جمعه در شمال غرب، استان‌های ساحلی خزر، جنوب شرق، بخش‌هایی از شرق و جنوب کشور، بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در بعضی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: طی دو روز آینده در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل، وزش باد جنوبی و افزایش دما انتظار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف، کمی ابری در بعضی ساعت‌ها هوا ناسالم با بیشینه ۲۳ و کمینه ۵ درجه سانتی‌گراد است و روز دوشنبه، صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود، گاهی وزش باد ملایم با بیشینه ۲۴ و کمینه ۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 703725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.