برترین گجت‌های ورزشی را بشناسید

از جمله برترین گجت‌های ورزشی می‌توان به حلقه هوشمند، گجت‌های مناسب برای دویدن، ساعت‌های هوشمند، دوچرخه ثابت هوشمند و طناب هوشمند اشاره کرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، پیشرفت تکنولوژی بر همه جنبه‌های زندگی تاثیر گذاشته است، یکی از مهمترین آن‌ها بحث سلامتی است. گجت‌های مناسبی برای ورزش در نظر گرفته شده است که نباید نقش آن‌ها در سلامت و تناسب اندام را نادیده گرفت. هر کدام از این محصولات ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند که ورزش کردن را آسان‌تر و جذاب‌تر می‌کنند. در ادامه به معرفی تعدادی از برترین گجت‌های ورزشی می‌پردازیم:

حلقه هوشمند

حلقه‌های هوشمند از جمله Oura Ring یک ابزار سلامت پوشیدنی است که اطلاعاتی در مورد وضعیت خواب و سلامتی افراد را به صورت شخص‌سازی شده ارائه می‌دهد. این نوع حلقه هوشمند ضد آب است و می‌تواند فعالیت بدنی، کالری سوخته شده و زمان تمرینات ورزشی را نیز ردیابی کند. می‌توان از این محصول برای پیاده‌روی نیز استفاده کرد. حلقه هوشمند یادشده به سنسورهای خاصی مجهز شده است که قادر است ضربان قلب، تنفس، دمای بدن و حرکات بدن را بررسی کند.

گجت‌های مناسب برای دویدن

گجت Stryd Sensor نوعی حسگر است که به بند کفش متصل می‎‌شود و قدرت فعلی کاربر را اندازه‌گیری می‌کند. همچنین افراد می‌توانند با استفاده از این گجت از اطلاعاتی مانند مقدار انرژی مصرف شده. سرعت پیاده‌روی و میزان خستگی مطلع شوند؛ گجت‌هایی از این قبیل یک هدف قدرتی برای شما مشخص می‌کند و با رسیدن به هر هدف کمک می‌کند تا بتوانید قدرت خود را افزایش دهید و زمان دویدن را بهبود دهید.

ساعت‌های هوشمند

شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند فعالیت می‌کنند و انواع مختلفی از این محصولات را با عملکردهای مختلف تولید کرده‌اند. ساعت‌های هوشمند به افراد کمک می‌کنند تا تمرینات روزانه خود را کنترل کنند و با اطلاع از ضربان قلب خود متوجه میزان اثربخش بودن ورزش‌هایی که انجام می‌دهید می‌شوید. ساعت‌های هوشمند با متصل شدن به گوشی‌های هوشمند اطلاعات مورد نیاز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و علاوه بر نمایش زمان، قابلیت‌های هوشمندی مانند گام شمار، ردیابی ضربان قلب، GPS و قابلیت‌های ورزشی دیگر را نیز دارند.

دوچرخه ثابت هوشمند

دوچرخه ثابت هوشمند با متصل شدن به گوشی هوشمند کاربران، امکانات قابل‌توجهی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این محصولات دارای مانیتورهای لمسی هستند که معمولاً بلندگوی پرقدرت نیز روی آن تعبیه می‎‌شود. دوچرخه‌های ثابت هوشمند از سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS، منبع تغذیه و نمایشگر پشتیبانی می‌کند.

طناب هوشمند

طناب‌های هوشمند یکی از گجت‌های قابل‌توجه ورزشی است که طراحی ارگونومیکی دارند. روی دسته این طناب‌ها حسگرهای مغناطیسی تعبیه شده است که تعداد دقیق پرش را بدون محدودیت محاسبه می‌کند. طول این طناب‌ها تقریباً سه متر است و با قابلیت تنظیم اندازه تولید شده‌اند، بنابراین تقریباً برای همه افراد مناسب هستند.

طناب‌های هوشمند دارای ال‌ای‌دی‌هایی هستند که داده‌های مربوط به تناسب اندام افراد را به نمایش می‌گذارد، سنسور اختصاصی طناب هوشمند، چرخش کامل ۳۶۰ درجه را تشخیص می‌دهد و آن را به عنوان یک جهش کامل در نظر می‌گیرد تا داده‌های تناسب اندام را بررسی می‌کند، این محصول در برابر تعریق و قطرات آب مقاوم است.

کد خبر 703707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.