پاسخگویی به بیش از ۱۰ هزار تماس در سامانه ۱۳۷ اصفهان

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طی هفته گذشته کارشناسان این مرکز پاسخگوی بیش از ۱۰ هزار تماس از سوی شهروندان این کلان‌شهر بوده‌اند، گفت: ۳۳۰۰ مورد از این تماس‌ها درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، شهروندان را راهنمایی کردند.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برقراری بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ تماس از سوی شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد، بیش از هفت هزار تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند، از این‌رو موضوعات مطرح شده جهت پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ارجاع شد.

وی افزود: ۳۳۰۰ تماس مربوط به درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، شهروندان را راهنمایی کردند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه موضوع آب‌گرفتگی معابر در فصل پاییز و زمستان بیشترین میزان تماس‌ها را به خود اختصاص می‌دهد، گفت: حدود ۷۰۰ تماس شهروندان با ۱۳۷ طی هفته گذشته با موضوع آب‌گرفتگی معابر و فراوانی این تماس‌ها از محله‌های مارچین و خانه‌اصفهان در منطقه هشت و ملک‌شهر در ۱۲ شهرداری بوده است.

قاسمی گفت: امیدواریم مدیران مناطق نسبت به موضوعات این تماس‌ها دقت کافی را برای رفع مشکلات داشته باشند.

کد خبر 703187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.