خطر انسداد راه ارتباطی در کمین ۷۰ روستای بویراحمد

فرماندار شهرستان دنا گفت: ۷۰ روستای این شهرستان در بارش‌ها در خطر مسدود شدن مسیر ارتباطی قرار دارد و دستگاه‌ها باید برای کمک به این روستاها آمادگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهرام مهدوی مطلق در نشست کمیسیون حفاظت آب و ستاد مدیریت بحران اظهار کرد: در اجرای قانون توزیع عادلانه آب آن‌طور که باید کار نشده‌است.

وی با اشاره به شناسایی منابع جدید آب، افزود: مردم گزارش می‌دهند که امکان تولید آب وجود دارد و باید این مکان‌ها مورد بازنگری قرار گیرند.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه در بویراحمد فعلاً مشکل تغذیه آب وجود ندارد، بر شناسایی و بهره‌برداری منابع آب تاکید کرد و گفت: نظارت‌ها بر تشکل‌های آب‌ران به خوبی انجام گرفته است.

وی در خصوص وضعیت تعاون مسکن، تصریح کرد: هیچ اداره‌ای حق ندارد با تعاون مسکن همکاری کند، ضمن اینکه پرونده‌های زیادی از تخلفات تعاونی مسکن در حوزه قضائی در حال بررسی است.

مهدوی مطلق بر همکاری و هم‌اندیشی آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی برای کشت پاییزی تاکید کرد و افزود: وضعیت آب‌های سطحی مادوان، تل خسرو و سایر مناطق بویراحمد تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به شروع بارش‌ها آمادگی ۱۰۰ درصدی دستگاه‌های خدمات‌رسان را خواستار شد و خاطرنشان کرد: شرکت گاز، برق و آب برای تأمین برق، آب و گاز پایدار مردم پای کار باشند.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه در برخی مناطق صعب‌العبور نیازمند بسته کامل هلال احمر و حوزه بهداشت و درمان هستیم، گفت: ۷۰ روستای بخش بویراحمد با اولین بارش‌ها قطع می‌شود و کار امدادرسانی به بیماران و زنان باردار با مشکل مواجه می‌شود.

وی گفت: راهداری در مسیرهای بویراحمد خاکبرداری کرده اما کار را نیمه‌کاره رها کرده که با اولین بارش‌ها مسیر ارتباطی قطع می‌شود حتی امکان تردد ماشین‌های کمک‌دار نیست، راهداری باید در این باره تدبیری اتخاذ کند.

مهدوی‌مطلق افزود: شهرداری در لایروبی جداول و شرکت توزیع نیروی برق شهرستان در پایداری برق اقدامات خوبی انجام دادند.

کد خبر 702913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.