چگونه در تبلیغات کلیکی بنر گیف، بازدهی بیشتری داشته باشیم؟
جایگاه های تبلیغات بنر گیف ورزش 3

تبلیغات کلیکی بنر گیف برای وب سایت، یکی از قدیمی‌ترین و هوشمندانه‌ترین روش‌های تبلیغات است.

امروز در این مقاله قصد داریم راه‌کارهای مهم برای افزایش بازدهی و فروش برای این نوع تبلیغات را بررسی کنیم. پس تا انتهای مقاله حتماً همراه ما باشید!

تبلیغات بنر گیف چیست؟

ابتدا باید بدانیم که تبلیغات بنری به صورت کلیکی چیست؟ وب‌سایت های پربازدید جایگاه‌هایی دارند به آن را اختصاص داده اند برای تبلیغات بنری و شما می توانید با اجاره ماهانه یا کلیکی آنها، بنر گیف تبلیغاتی خود را آن‌جا قرار دهید! برای مثال سایت ورزش ۳ یکی از پربازدیدترین سایت های ایرانی می باشد که در صفحه اصلی و دیگر صفحات مهم خود مانند نتایج زنده، همانطور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید جایگاه‌های زیادی بنر تبلیغات بنری دارد.

نحوه رزرو جایگاه تبلیغاتی

اگر شما هم وب سایت دارید و می‌خواهید در سایت‌های پر بازدید بنر گیف تبلیغاتی خود را به نمایش بگذارید، برای این کار ۲ راه وجود دارد. ارتباط مستقیم با سایت‌های مورد نظر و اجاره ماهانه جایگاه و روش دوم استفاده از سایت‌های واسط تبلیغاتی مانند یکتانت، صباویژن، بنرساز و...

ارتباط مستقیم با سایت تبلیغ دهنده

در این روش شما می توانید با راه های ارتباطی سایت مورد نظر (در قسمت بالا برای مثال ما ورزش ۳ را مثال زدیم)، می توانید از طریق تلفنی یا ایمیل با بخش تبلیغات هر سایت در ارتباط باشید و جایگاه مورد نظر خود را به صورت ماهانه رزرو کنید.

استفاده از کمپین های تبلیغاتی

برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی شما می توانید از سایت‌هایی مانند یکتانت و صباویژن استفاده کنید. روش ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی به این صورت می باشد که در این سایت ها ایجاد حساب کاربری کرده و حساب خود را شارژ می کنید. سپس با ایجاد یک کمپین تبلیغاتی تعداد روزها، کلیک های مورد نیاز روزانه، بودجه روزانه و ماهانه و… را مشخص می کنید.

طراحی بنر گیف

سپس این سایت ها از شما تعدادی بنر تبلیغاتی و لینک صفحه مورد نظر که کاربران پس از کلیک بر روی بنر شما وارد آن شوند را می خواهند. به همین راحتی کمپین تبلیغات کلیکی بنر گیف شما راه اندازی شد.

نکته مهم این است که حتماً باید توجه داشته باشید، بنرهای تبلیغاتی جذاب و حرفه ای می تواند CTR ( نرخ کلیک ) بنرهای شما را بسیار بالا ببرد. برای داشتن یک پک کامل و حرفه ای بنر تبلیغاتی می توانید از سایت هایی مانند بنرساز www.Bannersaaz.ir سفارش طراحی بنر خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

طراحی بنرهای تبلیغاتی در بنر ساز

تیم طراحی بنرساز، از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی در زمینه طراحی بنرهای تبلیغاتی فعالیت می کند. اگر شما هم می خواهید برای کمپین های تبلیغاتی خود، بنر های حرفه ای داشته باشید. می توانید از خدمات آنلاین طراحی این سایت استفاده کنید.

مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌گیری: ۰۹۳۹۸۸۹۹۵۹۵

کد خبر 702891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.