عرضه قطارهای برقی بیشتر در بریتانیا

به منظور پاسخگویی به تقاضای روزافزون مسافران، مترو وست میدلندز بریتانیا ترامواهای بیشتری برای ساعات اوج رفت‌وآمد معرفی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، اداره حمل‌ونقل وست میدلندز بریتانیا که در گذشته کانون تمدن و فرهنگ این قلمرو محسوب می‌شده است در پاسخ به محبوبیت روزافزون وسایل حمل‌ونقل عمومی، قطارهای برقی بیشتری برای اوج زمان رفت‌وآمد معرفی کرده است، این اقدام با هدف برطرف کردن تقاضای رو به رشد مسافران و بهبود تجربه کلی آن‌ها صورت گرفته است، با اضافه شدن وسایل نقلیه جدید، خدمت‌رسانی به مسافران با فاصله زمانی ۱۰ دقیقه انجام می‌‎شود.

انتظار می‌رود این اقدام باعث کاهش ازدحام در زمان اوج رفت‌وآمد شود و خدمات مکرر ترامواها، جابه‌جایی آسان، مطمئن و سریع را برای شهروندان ارائه کند؛ مقامات شهری بر نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتر برای گسترش شبکه در سراسر بیرمنگام، به منظور کاهش تراکم ترافیک و ارائه یک جایگزین قابل اعتماد به جای رفت‌وآمد با خودروی شخصی تاکید کرده‌اند.

معرفی ترامواهای جدید باعث شده است سفرها در مواقع شلوغ راحت‌تر شود، در عین حال به ساکنین کمک می‌کند به خدمات قابل اعتمادتر و پایدارتری دسترسی داشته باشند، در این صورت افراد بیشتری تشویق می‌‎شوند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

کد خبر 702803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.