عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ آبان‌

در این بسته خبری از مناسب‌سازی ۱۳ کیلومتر از معابر شهرکرد تا اهتمام مدیریت‌ شهری تبریز برای دستیابی به توسعه پایدار و ضرورت پایش دائمی قراردادهای تهران و چین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مدل هوشمندسازی دزفول نهایی شد

محمد عتاب اهوازی، شهردار دزفول گفت: مدل هوشمندسازی شهر دزفول با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، نقشه‌های سه‌بعدی و توسعه زیرساخت‌های فناوری شهری نهایی شد و عملیات اجرایی این طرح از سه ماه آینده آغاز خواهد شد.

شهرداری شهرکرد ۲ هزار میلیارد ریال از دستگاه‌های اجرایی طلب دارد

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد گفت: این شهرداری هم‌اکنون ۲ هزار میلیارد ریال از دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری طلب دارد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ آبان‌

الحاق ۱۶۰ هکتار زمین به محدوده شهری نیشابور

سیدرضا کراری، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهرستان نیشابور گفت: ۱۶۰ هکتار زمین در راستای طرح نهضت ملی مسکن به محدوده شهری شهرستان نیشابور الحاق شد.

تهیه کاور زمین چمن ورزشگاه حافظیه با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان

محمدرضا هاجری، رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) شورای اسلامی شهر شیراز از کمک شورا و شهرداری شیراز به ورزشگاه حافظیه شیراز خبر داد و گفت: ۴۵۰ میلیون تومان از اعتبارات شهرداری شیراز در بخش ورزشی به تهیه کاور زمین چمن حافظیه اختصاص یافت.

اهتمام مدیریت شهری تبریز دستیابی به توسعه پایدار است

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز گفت: اهتمام مدیریت شهری تبریز دستیابی به توسعه پایدار با بهره‌گیری از رهیافت‌های نو در زمینه سرمایه‌گذاری است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ آبان‌

۱۳ کیلومتر از معابر شهرکرد مناسب‌سازی شد

مجید احمدی، سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: از سال گذشته تاکنون ۱۳ کیلومتر از معابر سطح شهر مناسب‌سازی شده است.

ضرورت پایش دائمی قراردادهای تهران و چین

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: قراردادهای منعقد شده و تفاهمات صورت گرفته در سفر شهردار تهران و تیم مدیریت شهری به چین، باید به‌طور دائم توسط شهرداری و شورا مورد پایش قرار گیرد.‌

کد خبر 701966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.