سرویس و تعمیر لوازم خانگی در اندیشه با قیمت مناسب

یکی از مهمترین دغدغه افراد در مواجهه با خرابی وسایل خانگی مختلف اعم از یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، تلویزیون و سایر لوازم آشپزخانه، انتخاب یک سرویس‌کار معتبر و تعمیرکاری مجاز است که باخیال راحت تعمیرات وسایل خانگی را به تعمیرکار بسپاریم و نگرانی بابت خرابی‌ها و امنیت حضورش نداشته باشیم.

مرکز مجاز مسترتعمیرچی با داشتن چندیدن سال سابقه فعالیت و داشتن شعبه‌های مختلف تعمیرات در مناطق مختلف اندیشه، شهریار، شهر قدس و دیگر مناطق تهران می‌باشد. گروه فنی تعمیرات لوازم برقی در اندیشه مستر تعمیرچی، از جمله بهترین و تخصصی‌ترین‌ها در سطح استان تهران و اندیشه و شهریار و گرمدره و.... می‌باشد.‌

مرکز مجاز تعمیر انواع لوازم خانگی در اندیشه

مستر تعمیرچی محبوب ترین مرکز خدمات تعمیر و نصب و سرویس لوازم خانگی است که با چندین مرکز مجاز، سرویسکاران ماهر و با تجربه انواع لوازم خانگی شما را تعمیرات و خدمات رسانی می‌کند:

  • تعمیر انواع ماشین لباسشویی، نصب و سرویس
  • تعمیر انواع ماشین ظرفشویی
  • تعمیر و سرویس کولر گازی با ضمانت خدمات
  • تعمیر و سرویس انواع یخچال
  • تعمیر تلوزیون خانگی

سرویس و تعمیر لوازم خانگی در اندیشه با قیمت مناسب

‌مزایای استفاده از خدمات مستر تعمیرچی

با توجه به اینکه زندگی‌های امروزی کاملاً وابسته به استفاده از وسایل برقی می‌باشند، خرابی هر یک از این لوازم، می‌تواند منجر به بهم ریختگی در انجام روزمرگی‌ها و فعالیت‌ها شود. در این میان، برند سامسونگ، الجی به عنوان یک برند جهانی معتبر، از کیفیت بالایی برخوردار است و یکی از پر استفاده ترین برند محصولات برقی است، اما این حال آسیب‌دیدگی محصولات این برند نیز دور از ذهن نیست.

مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی مستر تعمیرچی با تخصص ویژه و تجربه موفق می‌تواند به همراه ارائه خدمات ۹۰ روز گارانتی و تامین قطعات اصل و اورجینال لوازم سامسونگ، الجی، دوو، الکترواستیل بهترین خدمات را ارائه دهد.

مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت تعمیرات لوازم خانگی مستر تعمیرچی:

  • ارائه خدمات تعمیر در محل
  • بیش از چندیدن مرکز مجاز تعمیرات نزدیک به محل سکونت شما
  • حضور سریع در محل بصورت شبانه روزی
  • تخمین هزینه لازم برای تعمیر، قبل از شروع بکار
  • تامین قطعات یدکی و اصلی اورجینال
  • گارانتی خدمات تا چندیدن ماه
  • سرویس کاران متخصص و با تجربه
  • هزینه تعمیرات مقرون به صرفه

تعمیر انواع ماشین ظرفشویی با ضمانت خدمات

تولیدکنندگان ماشین ظرفشویی، بفکر لطافت دست‌های شما و آسودگی با خیال راحت هستند، در صورت خرابی ماشین ظرفشویی، شما می‌توانید بی‌خیال تعمیر آن شوید و یا با مرکز مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی مستر تعمیرچی تماس داشته و مشاوره رایگان تلفنی داشته باشید.

مستر تعمیرچی به همراه تعمیرکاران حرفه‌ای انواع تعمیرماشین ظرفشویی سامسونگ در اندیشه، شهر قدس، اسلامشهر و دیگر مناطق دارای مراکز مجاز تعمیرات تخصصی می‌باشد. کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سرویس و تعمیر لوازم خانگی در اندیشه با قیمت مناسب

‌تعمیر انواع مدل‌های یخچال در محل

یخچال، نماد طراوت و تازگی در آشپزخانه است. بهترین وسیله برقی آشپزخانه و پرکاربرد و پر استفاده، یخچال فریزر می‌باشد. در صورت خرابی این وسیله برقی وآسیب‌دیدگی آن بر اثر استهلاک، یا اتفاقات ناگهانی مانند نوسانات برق، باید هرچه سریع‌تر نسبت به تعمیر آن دست بکار شد.

در چنین شرایطی داشتن شماره تماس با بهترین مرکز تعمیرات بهترین راه حل می‌باشد. مرکز مجازمستر تعمیرچی، با توجه به سابقه تجربه بیش از ۱۰ سال فعالیت در اندیشه و شهر قدس و دیگر مناطق آماده ارسال سریع سرویسکاران به محل جهت تعمیرات تخصصی می‌باشد.

تعمیر، نصب و سرویس ماشین لباسشویی

مراقبت از ماشین لباسشویی راهی برای جلوگیری از خرابی سریع دستگاه و جلوگیری از جمع شدن لباس‌های کثیف روی هم می‌باشد. زمان خرابی ماشین لباسشویی خود بهتر است هرچه سریع‌تر به تعمیر دستگاه اقدام کنید. در زمان وقوع خرابی ماشین لباسشویی و نقش حیاطی این وسیله، اولین سوالی که به ذهن‌تان خطور می‌کند این است: برای تعمیر ماشین‌لباسشویی مورد اطمینان به کجا مراجعه کنم؟

مراکز مجاز مستر تعمیرچی در اکثر مناطق دارای نمایندگی‌های مجاز تعمیرات و ارسال سریع سرویسکار به محل می‌باشند. تعمیر ماشین لباسشویی الجی در اندیشه و سایر برندها همراه با گارانتی خدمات وتعمیرات در محل با بیش از ۱۰ سال سابقه خدمات، از جمله دلایل استفاده از خدمات مستر تعمیرچی می‌باشد.

تعمیر خرابی و مشکلات رایج کولرگازی

مشکلات رایج انواع کولر گازی با توجه به نوع و یژگی های آن، بطور کلی شامل موارد زیر باشد:

1- نصب نادرست که باعث عملکرد نامناسب آن می‌شود و باعث ایجاد مشکلاتی مانند نشتی گاز، صدای بالا ، عدم خنک کردن به درستی آن شود.

۲- نشتی گاز کولر گازی، ممکن است به دلیل خرابی شیرهای گاز، اتصالات غلط و یا سوراخ شدن لوله‌های گاز دستگاه ایجاد شود. عدم توجه به این مشکل، باعث کاهش عملکرد کولرگازی و در نتیجه افت طول عمر دستگاه شود.

3- شنیدن صدای بالای کولر گازی به دلیل فیلترهای هوای کثیف ، نصب نادرست ویا خرابی برخی قطعات داخلی کولرگازی باشد.

۴- عدم خنک کردن کولر گازی، اکثراً به دلیل کثیف شدن فیلترهای هوا، نشتی گاز، کمبود ماده خنک کننده و یا خرابی کمپرسوردستگاه رخ دهد.

۵- خرابی و یخ زدگی کویل دستگاه، توسط تکنسین‌های مستر تعمیرچی انجام می‌شود تا پس از مشاهده یخ زدگی، تمیز بودن کندانسور و میزان شارژ اسپیلت را کنترل نمایند.

هزینه تعمیر لوازم خانگی به چه عواملی بستگی دارد؟

با توجه به نرخ بالای خرید لوازم برقی در بازار، به محض خرابی و ایجاد مشکل در لوازم خانگی، رایج‌ترین سوالی که افراد از ما می‌پرسند، هزینه‌ی تعمیرات است. در وهله‌ی اول نمی‌توان نرخ تعمیرات را دقیقاً مشخص نظر گرفت. خدمات مستر تعمیرچی، با نرخ مصوب اتحادیه سرویسکاران و پایین‌ترین هزینه با رعایت اصل مشتری وداری تعیین می‌شود.

عوامل مختلف تعیین نرخ هزینه تعمیر لوازم خانگی شامل موارد زیر است:

  • نوع دستگاه و وسیله برقی که نیاز به تعمیر دارد؛
  • میزان آسیب‌دیدگی و خرابی وسیله برقی؛
  • زمان لازم برای عیب‌یابی و شناسایی محل خرابی؛
  • زمان صرف شده برای رفع مشکل
  • نیاز و یا عدم نیاز به تعویض قطعه

مراکز مجاز تعمیر لوازم برقی در اندیشه، شهر قدس، اسلامشهر و گرمدره و دیگر مناطق آماده خدمات رسانی به مشتریان می‌باشند:

۰۹۰۲۳۰۹۴۴۲۰

۰۹۰۲۳۰۹۴۴۳۰

۰۹۳۹۹۵۱۱۶۸۷

۰۹۱۲۸۶۵۲۹۲۱

کد خبر 701806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.