گوشی Moto G Power 5G (2024) چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی Moto G Power 5G (2024) دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی است، یک ماژول دوربین مستطیلی شکل نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که میزبان یک دوربین دوگانه و یک فلاش LED است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت موتورولا اوایل سال جاری گوشی Moto G Power 5G را وارد بازار ایالات متحده آمریکا کرده است. در حال حاضر نیز در حال توسعه نسخه بعدی به نام Moto G Power 5G (2024) است، رندرهای CAD این محصول نیز به تازگی منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های کلیدی آن را به نمایش می‌گذارد.

گوشی Moto G Power 5G (2024) دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی است. یک ماژول دوربین مستطیلی شکل نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که میزبان یک دوربین دوگانه و یک فلاش LED است. کلیدهای تنظیم صدا و حسگر اثرانگشت ادغام شده با کلید پاور روی لبه سمت راست گوشی قرار دارد در حالی که اسلات سیم‌کارت روی لبه سمت چپ واقع شده است. یک میکروفون ثانویه در لبه بالایی گوشی Moto G Power 5G (2024) قرار دارد در حالی که یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، میکروفون، اسپیکر و یک پورت USB-C روی لبه پایینی تعبیه شده است، ابعاد این محصول ۸.۵ * ۷۶.۴ * ۱۶۷.۳ میلی‌متر است.

گوشی Moto G Power 5G (2023) که در ماه آوریل سال گذشته معرفی شد دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی +IPS LCD FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این محصول به تراشه Dimensity 930 مجهز شده است و با شش گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. این محصول با استفاده از رابط کاربری MyUX مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌‎شود. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی روی نمایشگر این گوشی تعبیه شده است، یک دوربین سه‌گانه نیز روی پنل پشتی قرار دارد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‎‌شود.

کد خبر 701609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.