برترین گجت‌های برتر سال ۲۰۲۳ را بشناسید

از جمله گجت‌های برتر سال ۲۰۲۳ می‌توان به هدفون تصفیه‌کننده هوا Dyson Zone، حسگر زیستی Nix Hydration، دفتر هوشمند Rocketbook، پروژکتور جیبی KODAK Luma 150 و لنزهای Lumus AR اشاره کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با پیشرفت تکنولوژی همواره گجت‌های جدیدی براساس تکنولوژی‌های اثبات شده یا ایده‌های کاملاً جدید تولید می‌شوند و به واقعیت تبدیل می‌شوند. این دستگاه‌های جدید می‌تواند مربوط به لوازم جانبی فناوری سلامت و تناسب اندام، وسایل ایمنی، تکنولوژی بیمارستانی و سرگرمی‌ها باشد در ادامه به معرفی تعدادی از گجت‌های برتر سال ۲۰۲۳ میلادی می‌پردازیم:

هدفون تصفیه‌کننده هوا Dyson Zone

هدفون تصفیه‌کننده هوا Dyson Zone محصول بسیار جالبی است که هم به عنوان یک هدفون عمل می‌کند و هم دارای یک فیلتر تصفیه‌کننده هوا قابل تعویض است. این فیلتر می‌تواند بیشتر آلرژن‌ها و ذرات کوچک ۰.۱ میکرون را فیلتر کند و از آنجایی که اندازه بیشتر ذرات آلرژن بین یک تا ۳۰ میکرون متغیر است بنابراین هدفون تصفیه‌کننده یادشده می‌تواند بیشتر آلرژن‌ها را از بین ببرد. زمانی که فیلتر این محصول فعال باشد هیچ گاز یا ذره مضری وارد ریه‌های شما نمی‌‎شود. علاوه بر این کاربران می‌توانند با استفاده از این دستگاه به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند.

حسگر زیستی Nix Hydration

حسگرهای زیستی Nix Hydration برای افرادی مناسب است که دویدن، دوچرخه‌سواری یا هر ورزش دیگری را با جدیت تمام انجام می‌دهند و قصد دارند بیشترین بهره را از تمرین‌های خود ببرند. این حسگرها سطح تعریق افراد را تجزیه و تحلیل می‌کند و داده‌ها را به صورت آنلاین از طریق اعلان‌های شخصی به تلفن هوشمند یا ساعت کاربر ارائه می‌دهد. بنابراین افراد متوجه می‎‌شوند که چه زمانی باید مایعات بنوشند یا چه مقدار مایعات بنوشند تا از حداکثر آب‌رسانی به بدن خود مطمئن شوند. کم آبی برای ورزشکاران بسیار خطرناک است بنابراین استفاده از محصول یادشده به بهبود عملکرد این افراد کمک می‌کند.

برترین گجت‌های برتر سال ۲۰۲۳ را بشناسید

دفتر هوشمند Rocketbook

این دفتر با استفاده از خودکارهای مخصوص Pilot Frixion کار می‌کند. کاربران می‌توانند نوشته‌های خود را به راحتی با استفاده از یک پارچه مرطوب پاک کنند بنابراین این دفتر یادداشت قابل استفاده مجدد است. محصول یادشده در اندازه‌های مختلف موجود است و با برنامه Rocketbook نیز سازگار است بنابراین به کاربران این امکان را می‌دهد که یادداشت‌های خود را اسکن کنند و در محل انتخابی خود ذخیره کنند و در ادامه می‌توانند به راحتی به مطالب مورد نیاز خود در طولانی مدت دسترسی داشته باشند.

برترین گجت‌های برتر سال ۲۰۲۳ را بشناسید

پروژکتور جیبی 150 KODAK Luma

پروژکتور جیبی KODAK Luma 150 یکی از گجت‌های جذاب به شمار می‌رود که قادر است محتوایی تا ۱۵۰ اینچ را ارائه کند. از جمله نقاط قوت این محصول می‌توان به بلندگوهای داخلی، تکنولوژی صدای فراگیر و جک هدفون برای خروجی صدای خصوصی اشاره کرد همچنین با یک بار شارژ این محصول می‌توان تا دو ساعت و نیم از آن استفاده کرد.

برترین گجت‌های برتر سال ۲۰۲۳ را بشناسید

لنزهای Lumus AR

لنزهای Lumus AR یک رویکرد جدید واقعیت مجازی است که از یک سیستم بازتاب آینده دوگانه برای تولید تصاویر و در عین حال حفظ شفافیت لنز استفاده می‌کند. این ویژگی نوآورانه می‌تواند هر محتوای سازگار با واقعیت مجازی را به بهترین شکل نشان دهد. یکی از بارزترین ویژگی‌های این فناوری، ناوبری و GPS آن است به طوری که محصول یادشده می‌تواند جهت‌ها را در زمان واقعی روی لنز به نمایش بگذارد.

برترین گجت‌های برتر سال ۲۰۲۳ را بشناسید

کد خبر 701571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.