قیمت خودرو امروز ۸ آبان + جدول

امروز تعدادی از خودروهای داخلی همچون روز گذشته با افزایش اندکی در بازار امروز همراه شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نوسان قیمت خودرو در بازار امروز کمتر بود و برخلاف روز گذشته که قیمت‌ها در بازار افسار پاره کرده بودند، شاهد افزایش قیمت زیادی در محصولات نبودیم. از اخبار مهم روز گذشته می‌توان به اعلام مشخصات رانا پلاس ارتقا یافته اشاره کرد که شورای رقابت قیمت کارخانه‌ای این محصول را ۳۸۲ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان اعلام کرد. البته با حساب هزینه‌های مالیات بر ارزش افزوده، شماره گذاری، بیمه و عوارض این خودرو با قیمت نهایی ۴۲۸ میلیون تومانی در بازار معامله خواهد شد.

همچنین ایران خودرو قیمت جدید پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای را ویژه آبان ۱۴۰۲ منتشر کرد که تغییراتی از جمله اضافه شدن سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی،سنسور پایش باد تایرها و همچنین نشانگر تعویض دنده GSI و آینه الکتروکرومیک و تریم داخلی چرم و پارچه در این خودرو به وجود آمده است.

البته این تغییرات اندک افزایش ۱۵۵ میلیون تومان این خودرو را به همراه داشته و قیمت جدید برای این خودرو حدود ۴۹۸ میلیون تومان تعیین شده است.

تغییر قیمت خودروهای داخلی

تا لحظه تنظیم این خبر، تعدادی از خودروهای داخلی همچون روز گذشته با افزایش اندکی در بازار امروز همراه شدند. برای مثال قیمت خودرو سورن پلاس دوگانه سوز با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۶۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد. علاوه بر این قیمت خودرو پژو ۲۰۷ دنده‌ای (پانوراما) با ۳ میلیون تومان رشد قیمت نسبت به دیروز به ۶۷۵ میلیون تومان در بازار آزاد رسید.

همچنین در بازار خودروهای داخلی قیمت تعداد انگشت شماری از خودروها پایین آمد به طوری که خودرو کوییک R با سه میلیون تومان افت، به قیمت ۳۴۹ میلیون تومان نزدیک شد. در مجموع می‌توان گفت که قیمت بیشتر محصولات داخلی در بازار امروز با ثبات نسبی همراه بود.

قیمت خودرو امروز ۸ آبان + جدول

تغییر قیمت خودروهای مونتاژی

برخلاف روز گذشته در سبد محصولات خودروهای مونتاژی شاهد افت قیمت بودیم و به جز تعداد اندکی از محصولات که قیمتشان کمی بالا رفت تغییر زیادی در بازار امروز وجود نداشت. برای مثال تیگو ۸ پرومکس با ۱۰ میلیون تومان کاهش قیمت به دو میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان در بازار آزاد رسید.

علاوه بر این جک s5 با افت ۱۰ میلیون تومانی همراه بود و به قیمت یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومانی معامله شد. اما در این میان خودروهایی مانند تیگو ۸ پرومکس IE بودند که با رشد قیمت همراه شدند و قیمت این محصول که شورای رقابت در روز شنبه قیمت گذاری این خودرو را انجام داد با رشد ۳۰ میلیون تومانی به دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو امروز ۸ آبان + جدول

کد خبر 700108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.