آغاز تردد تاکسی‌های پرنده در لس‌آنجلس

اولین تاکسی پرنده از فرودگاه لانگ بیچ در آسمان‌های لس‌آنجلس تردد خود را آغاز کرد. موفقیت مرحله آزمایشی پروژه مدیران کالیفرنیا را به خرید تعداد بیشتر این تاکسی‌ها سوق داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یکی از کمپانی‌های هوافضا در کالیفرنیا اقدام به تولید نوعی تاکسی پرنده بدون راننده کرده و آن را در آسمان لس‌آنجلس به حرکت در آورده است. این اقدام به طور آزمایشی پیاده شده و قرار است در صورت بهبود حمل‌ونقل تعداد بیشتری از آن‌ها حمل مسافران را در لس‌آنجلس و حتی کالیفرنیا به عهده بگیرد. تولیدکنندگان این تاکسی در مرحله آزمایشی قابلیت حرکت آن را به صورت خودران در یک محیط پیچیده و در کنار سایر هواپیماهای فرودگاه فراهم آوردند تا از عملکرد این تاکسی مطمئن شوند. مرحله آزمایشی تردد تاکسی پرنده لس‌آنجلس با حرکت در مسیرهای مختلف همراه بود و در آن از رویکرد نسل پنجم خودروهای بدون راننده کمپانی تولیدکننده بهره گرفته شد.

آغاز تردد تاکسی‌های پرنده در لس‌آنجلس

عملکرد اولین تاکسی پرنده لس‌آنجلس

مرحله آزمایشی حرکت تاکسی پرنده جدید با تمرکز بر ارزیابی، طراحی و اجرای دائمی پروژه در شهر لانگ بیچ در لس‌آنجلس به عنوان شبکه وسیع حمل‌ونقل منطقه اجرا و قرار شد پس از آن، حمل هوایی مسافران داخل شهری به یکی از اولویت‌های مدیران تبدیل شود. مدیران کالیفرنیا پس از پایان مرحله آزمایشی این پروژه ادعا کردند که به تدریج تعداد تاکسی‌های پرنده را در سراسر ایالت افزایش خواهند داد به این امید که پرواز هوایی را میان مردم ترویج دهند و از این طریق مزایایی نظیر کاهش ترافیک خودرویی را برای کل منطقه به ارمغان بیاورند. از سوی دیگر، از آن‌جا که تاکسی‌های پرنده از نوع الکتریکی است، جایگزین کردن آن‌ها با سایر وسایل نقلیه عمومی می‌تواند نقش مهمی در کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای ایفا کند و به دنبال آن، تغییرات اقلیمی و آلودگی هوا کاهش یابد. مهم‌تر از همه این‌که تاکسی‌های پرنده جدید نسبت به انواع مشابه از آلودگی صوتی کمتری برخوردار است، ضمن این‌که نکات ایمنی در طراحی آن‌ها به طور کامل مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفته است و در نتیجه مسافران می‌توانند سفر راحت و ایمن را با آن‌ها تجربه کنند.

آغاز تردد تاکسی‌های پرنده در لس‌آنجلس

کد خبر 698845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.