پیش‌بینی بارش‌های رگباری در چند استان/ باد و باران مهمان آسمان کشور می‌شود

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و گردوخاک در مناطقی از کشور خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روز سه‌شنبه در شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی، بعضی نقاط استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، شمال استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات شرقی استان تهران، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در بعضی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین شرایط مذکور طی روز چهارشنبه در بعضی نقاط استان‌های لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، شمال فارس، خراسان‌های رضوی و جنوبی، ارتفاعات استان‌های کرمان و هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان، ارتفاعات البرز مرکزی و روز پنجشنبه در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، شرق یزد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: طی روز جمعه در کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان نیز شاهد رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در بعضی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شدت بارش‌ها طی روز چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری و شمال کهگیلویه و بویراحمد و روز پنجشنبه در کرمان، هرمزگان و جنوب فارس و روز جمعه در کرمان، سیستان و بلوچستان خواهد بود و در این مناطق تگرگ نیز پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف تا کمی ابری از بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد با بیشینه ۳۱ و کمینه ۸ درجه سانتی‌گراد است و روز چهارشنبه، سوم آبان‌ماه نیز نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد و بارش باران با احتمال رعدوبرق با بیشینه ۲۸ و کمینه ۱۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 698587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.