آلودگی هوای مناطق تهران‌؛ امروز ۳۰ مهر

کیفیت هوا در کلانشهر تاران امروز (یکشنبه) در ساعت منتهی به صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۸۱ در وضعیت هوای سالم ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _یکشنبه سی‌ام مهرماه_ در ایستگاه ورامین با شاخص ۱۵۵ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باغستان شهریار با شاخص ۱۰۸، باقرشهر را شاخص ۱۳۹، پیشوا با شاخص ۱۳۷، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۰۲، سلامت با شاخص ۱۱۸، شاد آباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۰۹، شریف منطقه دو با شاخص ۱۲۸، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۲۱، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۲۱، ملارد با شاخص ۱۰۴ در وضعیت نارنجی قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۵۸، اتوبان محلاتی با شاخص ۶۷، اسلام شهر با شاخص ۶۷، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۵۷، امام خمینی با شاخص ۷۰، پارک رازی با شاخص ۵۷، پاسداران با شاخص ۸۷، پاکدشت با شاخص ۶۶، پردیس با شاخص ۹۷، پونک با شاخص ۵۴، پیروزی منطقه ۱۸ با شاخص ۹۹، تهران پارک شکوفه با شاخص ۶۶، چشمه با شاخص ۹۲، دانشگاه تهران با شاخص ۶۳، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۵۷، ژئوفیزیک با شاخص ۶۳، شهرری با شاخص ۹۳، شهرداری دو با شاخص ۶۴، شهرداری چهار با شاخص ۵۷، شهرداری ۱۱ با شاخص ۸۳، شهرداری ۲۲ با شاخص ۸۳، شهریار با شاخص ۷۴، علم و صنعت با شاخص ۵۴، فرمانداری با شاخص ۹۶، قائم با شاخص ۹۴، قدس با شاخص ۹۳، گلبرگ منطقه هشت منطقه با شاخص ۶۱، لواسانات با شاخص ۶۱، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۶۴، منطقه ۱۵ با شاخص ۹۶ و میدان مفتح با شاخص ۸۰ در وضعیت سالم قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 698038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.