اجتماع هنرمندان جنوب شرق کشور در کرمان برای حمایت از مردم مظلوم غزه

رئیس حوزه هنری کرمان گفت: ۴۰ تن از هنرمندان رشته تجسمی منطقه جنوب شرق کشور در قالب رویداد «فتح‌المبین» به مدت دو روز در کرمان به تولید آثار هنری پرداختند.

مجتبی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رویداد منطقه‌ای «فتح‌المبین» پس از جنایات وحشتناک صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان غزه کلید خورد و طی روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه برگزار شد.

وی افزود: در این رویداد ۴۰ هنرمند از پنج استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و یزد به مدت دو روز در کرمان مستقر شدند و به تولید اثر پیرامون مظلومیت مردم فلسطین و پیروزی رزمندگان مقاومت پرداختند.

رئیس حوزه هنری کرمان با تأکید بر اینکه اجتماع هنرمندانی که مسلح به ایمان و هنر هستند، هدف اصلی رویداد «فتح‌المبین» بوده است، تصریح کرد: شکل‌گیری اجتماعی از هنرمندان برای مقابله با اسرائیل جنایتکار از تولید آثار مهم‌تر بود.

وی با ابراز خرسندی از تولید آثار ارزشمند توسط هنرمندان ایرانی خاطرنشان کرد: آثار تولیدی در فضای مجازی منتشر خواهند شد و در صورت فراهم شدن شرایط، نمایشگاهی از آثار در فضای حقیقی برپا می‌شود.

به گزارش ایمنا، رویداد منطقه‌ای «فتح‌المبین» به همت حوزه هنری کرمان و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان برگزار شده است.

هنرمندان در کرمان غزه

هنرمندان در کرمان غزه

هنرمندان در کرمان غزه

اجتماع هنرمندان جنوب شرق کشور در کرمان برای حمایت از مردم مظلوم غزه

کد خبر 697877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.