سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استان به‌روزرسانی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مهم‌ترین اصل در آن توجه به تمام استعدادها است، باید در استان به‌روزرسانی و اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد ریواده امروز _شنبه بیست و نهم مهرماه_ در آئین بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان اظهار کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مهمترین اصل در آن توجه و نگاه به تمامی استعدادها است، باید به‌روزرسانی شود و اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان از مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند، افزود: این سرمایه اجتماعی به تعلیم و تربیت و شکوفایی نیاز دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه حکمرانی و ایفای نقش خانواده در تعلیم و تربیت باعث شکوفایی بیشتر استعداد دانش آموزان می‌شود، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش باید بسترهای لازم را فراهم کند تا خانواده، مدارس و محله‌ها بتوانند نقش خود را ساحت آموزشی ایفا کنند.

ریواده با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۳۰ هزار دانش‌آموز در استان سمنان در بیشتر از ۱۲۰۰ مدرسه مشغول به عنوان یک جمعیت اثرگذار اجتماعی مشغول تحصیل هستند، تصریح کرد: یکی از پویاترین و مؤثرترین جمعیتی که باید از آن به بهترین شکل ممکن در حکمرانی بهره گیری نمود، اولیا و مربیان هستند.

کد خبر 697698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.