گروه‌های جهادی در عرصه‌ محرومیت زدایی نقش بسزایی را ایفا می‌کنند

فرماندار شهرستان لنجان گفت: قرارگاه سردار شهید محمدیار خدادادی از جمله گروه‌های دارای پتانسیل بالا در شهرستان لنجان به‌شمار می‌آید که فعالیت آن جغرافیا محور بوده و در نقاط مختلف کشور با هدف محرومیت زدایی به ارائه خدمات به اقشار محروم جامعه می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا محمدی فشارکی بعد از ظهر امروز _ پنجشنبه بیست و هفتم مهر ماه_ در حاشیه برگزاری اردوی جهادی در شهر چمگردان در جمع خبرنگاران یکی از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم را محرومیت‌زدایی دانست و اظهار کرد: گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف از جمله محرومیت زدایی نقش بسزایی را ایفا می‌کنند به‌گونه‌ای که با هم افزایی بین بخشی از ظرفیت‌های موجود برای خدمت رسانی به نیازمندان بهره می‌برند.

وی افزود: قرارگاه سردار شهید محمدیار خدادادی از جمله گروه‌های دارای پتانسیل بالا در شهرستان لنجان به‌شمار می‌آید که فعالیت آن جغرافیا محور بوده و در نقاط مختلف کشور به ارائه خدمات به اقشار محروم جامعه می‌پردازد.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امروز هشتمین برنامه این گروه جهادی در شهرستان لنجان به مرحله اجرا رسید و جهادگران خدماتی چون خدمات پزشکی، دندانپزشکی، روانشاسی، مشاوره در زمینه مهارت و سبک زندگی، فنی مهندسی، سرکشی از خانواده شهدا و… را به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، انجمن حمایت از خانواده زندانیان و… در شهر چمگردان ارائه کردند.

وی گروه‌های جهادی را تلاشگران عرصه خدمت به صورت شبانه روزی دانست و ادامه داد: در دهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی باید در حوزه مسائل اقتصادی و محرومیت زدایی شتاب بیشتری پیدا کند و چنانچه قصد داشته باشیم مسیر خود را در شهرستان لنجان سرعت ببخشیم باید با حرکت جهادی و انقلابی این مسیر را طی کنیم.

محمدی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته بسیاری از مشکلات اقشار نیازمند توسط گروهای جهادی برطرف شده است، اضافه کرد: شهرستان لنجان با در اختیار داشتن گروه‌های جهادی که سرشار از تجربه هستند در حوزه محرومیت زدایی خوش درخشیده و طی سالیان گذشته گروهای جهادی توانسته‌اند صحنه‌های زیبا و به یاد ماندنی را در این شهرستان خلق کنند.

وی تصریح کرد: باید به این نکته کلیدی توجه داشت که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس با دیدگاه و مدیریت جهادی، ایثار و جانفشانی گردنه‌های سخت را پشت سر گذاشتیم و امروز نیز با این نگرش می‌توان کشور را در ابعاد مختلف به رشد و تعالی رساند.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: امروز در شهرستان لنجان به دنبال تحقق کارهای بزرگی هستیم از این رو مجموعه فرمانداری به عنوان نماینده دولت در شهرستان تمام توان خود را برای سرعت بخشیدن به اقدامات گروه‌های جهادی به کار خواهد بست تا شاهد افزایش امید در بین اقشار مختلف مردم خصوصاً اقشار نیازمند باشیم.

کد خبر 697442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.