آخرین جزئیات وقوع حریق در فدک مال / دودزدگی ۱۷ نفر از شهروندان + فیلم

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان آخرین جزئیات وقوع حریق در فدک مال را تشریح کرد.

محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آخرین جزئیات وقوع حریق در یک واحد کفش فروشی در طبقه اول فدک مال، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۲۲:۳۲ امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم مهرماه_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش، حریق مذکور اطفا و تخلیه دود و پاک‌سازی محل حادثه توسط نیروهای حاضر در محل، انجام شد.

وی با اشاره به درگیر بودن ۱۴ ایستگاه آتش‌نشانی در این حادثه، افزود: چهار ایستگاه به صورت کامل با این حادثه درگیر و ۱۰ ایستگاه دیگر به عنوان نیروهای کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی از ایستگاه‌های شماره دو، چهار، پنج، شش، هفت، ۱۰، ۱۱، ۱۵، ۱۶، ۱۹، ۲۳، ۲۴، ۲۵ و ۲۶ به محل حادثه اعزام شده بودند.

وی با اشاره به حضور و شرکت ۷۰ نیرو در این عملیات، ادامه داد: خودروهای اطفائیه نیز به همراه تجهیزات تخصصی شامل دو دستگاه نردبان، یک دستگاه خودروی پلتفرم، دو دستگاه خودروی تنفسی و یک دستگاه خودروی طوفان به منظور تخلیه دود به محل حادثه اعزام شد.

بگدلی خاطرنشان کرد: حدود ۱۷ نفر از شهروندان توسط نیروهای اعزامی آتش‌نشانی نجات یافته، دچار دودزدگی شده بودند و توسط عوامل اورژانس اقدامات درمانی سرپایی دریافت کردند.

کد خبر 696536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.