کشف ۳۰ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۰ دستگاه خودرو و ۲۰ دستگاه موتور سرقتی در این استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۲۰ سارق و شش مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد و برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و ارتقا سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی افزود: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌ها قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح، مأموران پلیس با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۲۰ سارق و شش مالخر را در سطح استان شناسایی و دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: در این عملیات ۲۰ دستگاه موتورسیکلت و هشت دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه سارقان و مال‌خران برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: مردم برای پیشگیری از وقوع سرقت‌، به هشدارها و توصیه‌های انتظامی توجه کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 696461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.