بهبود سیستم پرداخت وسایل نقلیه عمومی در دولت ویکتوریا

دولت ویکتوریا اعلام کرده است که قرارداد جدیدی با هدف بهبود سیستم پرداخت myki امضا کرده است که گزینه‌های پیشرفته‌ای را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دولت ویکتوریا اعلام کرده است که قرارداد جدیدی با هدف بهبود سیستم پرداخت myki امضا کرده است، این قرارداد که به مدت ۱۵ سال است، گزینه‌های سفر بیشتری را در سراسر ایالت در اختیار مسافران قرار می‌دهد؛ هدف از امضای این قرارداد اطمینان از کارآمدتر و مؤثرتر شدن سیستم myki در سال‌های آینده است، این سیستم با استفاده از فناوری‌های موجود، دستخوش پیشرفت‌های مدرنی می‎‌شود که دسترسی، استفاده و پرداخت ایمن را برای همه مسافرانی که از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند، فراهم می‌کند.

سیستم خرید بلیط myki بدون تغییر باقی می‌ماند، به طوری که مسافران می‌توانند مانند همیشه کارت‌های myki را در ایستگاه‌های قطار، پتلفرم‌های آنلاین یا به صورت تلفنی خریداری یا شارژ کنند، البته در آینده پیشرفت بیشتری خواهد کرد تا مسافران بتوانند به راحتی با استفاده از گوشی هوشمند یا ساعت هوشمند پرداخت‌ها را انجام دهند، آزمایش این ویژگی جدید قرار است در سال ۲۰۲۴ میلادی آغاز شود.

دولت ویکتوریا در هفت سال گذشته گام‌های مهمی در زمینه بهبود سیستم myki تحت قرارداد موجود برداشته است، پیشرفت‌های قابل‌توجه شامل معرفی نسخه موبایلی برنامه myki بر دستگاه‌های اندروید، شارژ فوری از طریق برنامه PTV و نصب پیشرفته‌ترین دستگاه‌های myki خوان در مکان‌های متعدد می‎‌شود، این ویژگی‌ها استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی را ساده‌تر کرده است.

زمان قرارداد جدید فروش بلیط از تاریخ اول دسامبر ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد، از این زمان مسافران می‌توانند به ویژگی‌های جدید و گزینه‌های پیشرفته‌تر دسترسی داشته باشند.

کد خبر 695368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.