زلزله ویرانگر بر سر رژیم دیوسیرت

صدر اخبار این روزهای رسانه‌های منطقه و جهان به فلسطین اختصاص دارد؛ سرزمینی که پس از دهه‌ها کشتار، جنایت و اشغالگری، این روزها خواب رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش را پریشان کرده و شکست غیرقابل ترمیم بر آن‌ها وارد کرده است.

به گزارش ایمنا، حماس، حماسه آفریده است و نیروهای جبهه مقاومت طوفان به پا کرده‌اند، رژیم صهیونیستی این روزها را به تاریکی سپری می‌کند و روزگارش به شبی پر از ترس و اضطراب تبدیل شده است.

درست در سالروز جنگ «یوم الکیپور» بود که حماس حملات بی‌سابقه‌ای را علیه اسرائیلی‌ها آغاز کرد و جهانیان به‌ویژه حامیان رژیم کودک‌کش صهیونیستی را در بهت و شگفتی فرو برد. در همان یک ساعت ابتدایی عملیات طوفان‌الاقصی، بیش از پنج هزار موشک روانه لانه عنکبوت شد، تا پایه‌های این رژیم را بلرزاند و ترس و نگرانی فزاینده را بر حاکمان و اشغالگران حاکم کند.

اسیران اسرائیلی؛ بیش از آمار اعلامی نتانیاهو

در حالی که رسانه‌های رژیم صهیونیستی تعداد اسیرانشان را صد نفر اعلام کرده‌اند، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد: تعداد اسرای اسرائیلی بسیار فراتر از آن چیزی است که بنیامین نتانیاهو تصور می‌کند.

تصور شکستی مفتضحانه که حالا دست برتر مقاومت اسلامی در منطقه را بالا برده و دشمن را با همه هیمنه پوشالی و امکانات و تجهیزات نظامی و فوق مدرن خود به چالش کشانده است، تا جایی که شورای امنیت سازمان ملل متحد هم که به نوعی حیاط‌خلوت ابرقدرت‌ها است، در رابطه با موضوع درگیری‌های اخیر حماس و رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه داد، اما در این جلسه هیچ توافقی برای صدور بیانیه بین کشورهای عضو حاصل نشد.

در این بین اما علاوه بر جاخوردن دستگاه امنیتی و اطلاعاتی این رژیم و شوکه شدن کابینه نتانیاهو از حمله حماس و مقاومت، رسانه‌های غربی هم در شوک فرو رفتند و منفعلانه با این حمله غافلگیرکننده برخورد کردند.

خبرگزاری آمریکایی یونایتدپرس اینترنشنال (UPI) در مطلبی از ولادیمیر زلنسکی که خود یک صهیونیست افراطی است، در سخنانی حمایت خود را از اسرائیل ابراز و نسبت به دودستگی در غرب در واکنش به درگیری‌های جدید میان غزه و رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد.

زلزله ویرانگر بر سر رژیم دیوسیرت

غیر از رسانه‌های خارجی که ندیدن و پوشش ندادن هفت دهه کشتار و جنایت برنامه همه این سال‌هایشان بوده است و حالا نگران و ناراحت از دست برتر مقاومت هستند، شماری از براندازان دلاربگیر غرب و اسرائیل غاصب، از جمله ربع پهلوی و هم‌پیمانان او که همین چند ماه قبل به سرزمین‌های اشغالی سفر کردند نیز به شدت از اقدام جهادگران مقاومت اسلامی در هراسند و حتی از این موضوع ابراز نگرانی هم کرده‌اند.

هر چند برخی معتقدند آن‌ها، نگران اسرائیل نیستند بلکه نگرانی از کساد شدن کسب‌وکار خودشان و دلارهایشان نگران هستند.

این هم‌پیمانان ترسو

ترس و سراسیمگی، همچنین هم‌پیمانان رژیم کودک‌کش صهیونیستی از جمله انگلیس، آمریکا و دیگر کشورهای غربی را نیز فراگرفته و گویا تصاویر پخش شده از فرودگاه بن گوریون اسرائیل که فرار ساکنان سرزمین‌های اشغالی را به تصویر کشیده بود، این ترس و واهمه را نمایان‌تر کرده است و نشان از این دارد که اسرائیل جعلی است و ساکنانش نیز خود را مهمان چند ساله این سرزمین غصب شده می‌پندارند که حالا با وخامت اوضاع و دست بالای مقاومت، فرار را بر ماندن ترجیح داده‌اند و خواهان ترک اسرائیل هستند.

حالا این مشت نمونه خروار را با دیگر ساکنان عبری زبان اسرائیل مقایسه کنید تا متوجه لرزان‌تر و سست‌تر شدن خانه عنکبوت شوید.

زلزله ویرانگر بر سر رژیم دیوسیرت

خانه‌ای که رو به ویرانی است و ویرانگری کار همیشگی او بوده است. به اعتراف مقامات این رژیم بیش از ۱۰۰۰ تن مواد منفجره روی سر ساکنان غزه ریخته شده است و ۷۰۵ نفر را به شهادت رسانده‌اند و دستور قطع تاسیساتی از جمله آب و برق هم صادر شده است.

این تصمیمات از سر سراسیمگی و حملات دیوانه‌وار هوایی و موشکی که سال‌ها است برای فلسطینی‌های شهید داده، تکرار و تکرار شده است و دیگر تأثیری در عزم جزمشان ندارد.

عاقبت سال‌ها وحشی‌گری و دیوسیرتی رژیم جنایتکار طوفانی است که به دست توانای جوانان فلسطینی طراحی و عملیاتی شده است تا شکستی غیرقابل ترمیم را به رژیم صهیونیستی تحمیل کند.

کد خبر 694554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.