شادی مردم ایران در پی پیروزی مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی

مردم تهران همراه با مردم دیگر اقصی نقاط کشور از ساعاتی پیش در حمایت از پیروزی محور مقاومت در میدان فلسطین تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جمع کثیری از مردم تهران عصر شنبه پانزدهم مهر ۱۴۰۲ در واکنش به عملیات موفقیت‌آمیز کتائب القسام علیه صهیونیست‌ها در میدان فلسطین تجمع کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با سر دادن شعارهایی در حمایت از نیروهای مقاومت و گرامیداشت یاد شهید قدس حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مبارزه با صهیونیسم و همچنین اهتزار پرچم فلسطین، حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌های مقاومت منطقه و توزیع شیرینی و شربت، به جشن و پایکوبی پرداختند.

شادی مردم ایران در پی پیروزی مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی

همزمان با تهران، ملت ایران در سراسر کشور، خوشحالی خود را از این پیروزی به سراسر جهان نشان می‌دهند.

شادی مردم ایران در پی پیروزی مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی

مداحی و رجزخوانی، پخش نماهنگ و سرودخوانی، نورافشانی، شعار علیه استکبار و صهیونیسم، قرائت بیانیه دانشجویی، پخش شیرینی و شربت به شکرانه این پیروزی بی‌سابقه از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

به دنبال جنایات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین‌های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده‌ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست‌ها را هدف قرار دادند.

کد خبر 693827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.