کاشانی‌ها در حمایت از مردم غیور فلسطین جشن پیروزی گرفتند

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان از تجمع و جشن مردمی در کاشان به مناسبت پیروزی در عملیات ظفرمندانه «طوفان‌الاقصی» خبر داد.

علیرضا عرب‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جشن و پایکوبی مردم در کاشان اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه کاشان در حمایت از مردم غیور و مبارز فلسطین به جشن و سرور پرداختند.

وی افزود: تجمع و جشن مردمی در کاشان به مناسبت پیروزی در عملیات ظفرمندانه «طوفان‌الاقصی» و مردم فلسطین با شکوه هرچه فراوان با برنامه‌های شاد و متنوع، برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان تصریح کرد: مردم دارالمومنین کاشان در حمایت از عملیات ظفرمندانه و سلحشورانه «طوفان‌الاقصی» مردم مظلوم فلسطین علیه رژیم غاصب صهیونیستی، در میدان ۱۵ خرداد این شهر تجمع کردند و برای پیروزی غرورآفرین جبهه مقاومت به جشن و شادمانی پرداختند و شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

وی با بیان اینکه به یاری خداوند به‌زودی پایان اسرائیل را جشن خواهیم گرفت، تاکید کرد: جشن شادی مردمی در کاشان به شکرانه پیروزی مقاومت فلسطین علیه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی بر پا شد و شرکت کنندگان با ذکر صلوات یاد و خاطره سرداران مقاومت به‌ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

عرب‌بیگی اضافه کرد: این جشن با نورافشانی، اجرای سرود، سخنرانی و موسیقی حماسی همراه بود و مردم کاشان همه باهم برای پیروزی نهایی مردم فلسطین دعا کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به روز کودک گفت: کودکان کاشانی نیز در این تجمع و جشن مردمی با بالا بردن پرچم ایران به همراه پرچم فلسطین، همبستگی خود را با مردم فلسطین به نمایش گذاشتند.

عرب‌بیگی تاکید کرد: تجمع و جشن مردمی در کاشان به مناسبت پیروزی در عملیات «طوفان‌الاقصی» در قالب کار شهرستانی از سوی ناحیه مقاومت بسیج، شهرداری، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان انجام شد.

کد خبر 694257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.