صرافی ارز دیجیتال کوین لوکالی + احراز هویت، امنیت و کسب درآمد Coinlocally

استارت آپ کوین لوکالی از نسل جدید صرافی ارزهای دیجیتال است.

به گزارش ایمنا، صرافی کوین لوکالی Coinlocally، نسل جدید از صرافی ارزهای دیجیتال است که خدمات مالی پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد، کوین لوکالی در تلاش است تا محیطی امن، قابل‌اعتماد و پایدار برای معامله گران در سراسر جهان ایجاد کند. این استارت‌آپ از فناوری بلاک چین به‌عنوان پایه‌ای برای اکوسیستم مالی پیشنهادی نسل بعدی خود استفاده می‌کند. Coinlocally خدمات معامله اسپات و فیوچرز را ارائه می‌دهد تا همان‌طور که در وب‌سایت رسمی آن بیان‌شده است، به‌عنوان محل معاملات ارزهای دیجیتال قرار گیرد.

پس از اجباری شدن احراز هویت در صرافی بایننس، استفاده از این خدمات این پلتفرم برای کاربران ایرانی تقریباً غیر ممکن شده است Coinlocally با بزرگترین پلتفرم دارایی دیجیتال جهان، بایننس شریک شده است و این به عنوان نقطه عطفی برای ثبت نام معامله گران ایرانی در این اکسچنج شده است. از این طریق، بایننس با زیرساخت‌های مورد نیاز برای ساخت پلتفرم آتی ارزهای دیجیتال خود با اهرم ۱۲۵ برابری، به کوین لوکال ارائه کرد.

صرافی ارز دیجیتال کوین لوکالی + احراز هویت، امنیت و کسب درآمد Coinlocally

ویژگی Coinlocally Savings Module

این صرافی برنامه‌های وام‌دهی انعطاف‌پذیر با APY بالا ارائه می‌دهد. کاربران کوین لوکال می‌توانند توکن های خود را به‌حساب های پس‌انداز با کارمزد صفر درصد انتقال دهند.

ویژگی NFT Marketpalce

بازار Coinlocally NFT کاملاً متمرکز است و تمام عملیات آن به‌صورت زنجیره‌ای تأیید می‌شود تا از مشارکت عادلانه و فراگیر همه تیم‌ها، صرف‌نظر از مأموریت و بودجه آن‌ها اطمینان حاصل شود. تمرکز بازار بر استخراج، ذخیره‌سازی و تجارت NFT توسط سازندگان برتر محتوای دیجیتال در سطح جهان است؛ بنابراین، بازار NFT Coinlocally به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا به مجموعه‌های برتر و انحصاری NFT توسط هنرمندان مشهور دسترسی داشته باشند.

ثبت‌نام و احراز هویت

با انتخاب نام ایران و واردکردن شماره تلفن همراه، کد تائید پیامکی به شماره شما ارسال می‌شود و در صرافی Coinlocally یک حساب کاربری ایجادشده و درنهایت می‌توانید بدون وجود مشکل به داشبورد کاربری دسترسی داشته باشید. همچنین این صرافی طبق قوانین مالی جهانی از KYC استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که برای افتتاح حساب کاربری نیازی به احراز هویت نیست و کاربران می‌توانند بدون KYC ثبت‌نام خود را انجام دهند.

صرافی ارز دیجیتال کوین لوکالی + احراز هویت، امنیت و کسب درآمد Coinlocally

تخفیف و پاداش

برای اینکه کاربران بتوانند از شبکه اجتماعی خود کسب درآمد کنند، Coinlocally یک برنامه ارجاع چند سطحی راه‌اندازی کرده است. به ازای هر بار معرفی دوستان، کاربران Coinlocally می‌توانند تا ۴۰٪ تخفیف در کارمزد معاملات خود دریافت کنند. همچنین برای معامله گران با مخاطبان زیاد در شبکه‌های اجتماعی (بلاگرهایی با بیش از ۵۰۰۰ دنبال کننده) Coinlocally پیشنهاد ۴۰٪ پورسانت در هزینه‌های معاملاتی که از کاربران دعوت‌شده دریافت می‌کنند را می‌دهد.

ویژگی‌های صرافی کوین لوکالی

  • صرافی کوین لوکالی بازار NFT خود را در ماه جولای با کالکشن منحصر به فرد برای کاربران پلتفرم راه اندازی کرد. کاربران می‌توانند با کلیک بر روی نماد کیف پول خود را به بازار NFT متصل کنند. آنها همچنین می‌توانند با کلیک بر روی My Collections و افزودن تصاویر بنر، پیوندهای اجتماعی و توضیحات مجموعه خود را ایجاد کنند و به خرید و فروش توکن های NFT خود بپردازند و در قبال آن هزینه فروش ثانویه را تعیین کنند. قابل ذکر است که کاربران می‌توانند NFT های خود را بدون هیچ هزینه اضافی در ماه جولای خریداری کنند.
  • کوین لوکالی اکنون ابزارهای معاملاتی ارزهای دیجیتال را در برنامه‌های تلفن همراه برای تلفن‌های هوشمند و لپ تاپ‌های مبتنی بر iOS و اندروید ارائه می‌دهد. از این طریق، معامله گران اجازه خواهند داشت دارایی‌های مورد علاقه خود را از خانه، محل کار و غیره معامله کنند. معاملات اسپات Coinlocally هم برای معامله گران حرفه ای و هم برای تازه واردان به کریپتو جذاب به نظر می‌رسد، زیرا از طریق یک رابط بصری و غنی در دسترس است.
  • ماژول معاملات نقطه‌ای بیش از ۱۰۰ دارایی دارد، از جمله ارزهای رمزنگاری شده با قیمت بالا مانند بیت کوین و اتریوم، سکه‌های جدید DeFi مانند AAVE و 1INCH، استیبل کوین درجه یک UST، USDC، GUSD، TUSD و ارزهای رمزنگاری اصلی مانند کاردانو (ADA) و پالی گان (MATIC).
  • کوین لوکالی همچنین یک ماژول معاملات آتی را به برنامه تلفن همراه خود اضافه کرده است. با استفاده از خدمات معاملات فیوچرز، معامله گران می‌توانند از نوسانات قیمت در هر جهت با اهرمی ارزشمند سود ببرند. علاوه بر این، در بازارهای نزولی، معامله‌گران می‌توانند از معاملات با موقعیت کوتاه سود کسب کنند.
  • ویژگی ماژول پس انداز Coinlocally هم در رابط وب و هم در برنامه‌های تلفن همراه موجود است. این برنامه به کاربران با برنامه‌های وام دهی انعطاف پذیر با بازده درصدی بالا (APY) خدمت می‌کند. کاربران می‌توانند توکن های خود را با صفر درصد کمیسیون اضافی به حساب‌های پس انداز منتقل کنند.
  • دارندگان رمز ارزها با این ماژول پس‌انداز می‌توانند دارایی‌های خود را برای یک دوره خاص قفل کنند و سپس پرداخت‌های دوره‌ای را روی پول رمزنگاری غیرفعال خود دریافت کنند. از آنجایی که Coinlocally از ماژول های معاملاتی اسپات و فیوچرز پشتیبانی می‌کند، حساب‌های پس انداز این پلتفرم با بیت کوین، USDT و سایر آلت کوین‌های اصلی کار می‌کنند.

صرافی ارز دیجیتال کوین لوکالی + احراز هویت، امنیت و کسب درآمد Coinlocally

کسب درآمد از صرافی کوین لوکالی

برنامه ارجاع Coinlocally به کاربران این امکان را می‌دهد که در صورت معرفی پلتفرم به دوستان خود، تا ۲۰ درصد کارمزد دریافت کنند. کاربران می‌توانند به دوستان خود در مورد کارمزد معاملات در پلتفرم‌های لحظه‌ای و آتی تخفیف بدهند. برای این کار، کاربران باید کد رفرال منحصر به فرد خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و هر زمان که دوستان شروع به معامله کردند، ارز دیجیتال کسب کنند.

احراز هویت صرافی کوین لوکالی

  • سطح اول: بدون احراز هویت امکان واریز نامحدود رمزارز و برداشت روزانه ۰.۳ بیتکوین
  • سطح دوم: نیاز به احراز هویت دارد و کاربران می‌توانند در روز ۲۰ هزار دلار برداشت داشته باشند و سقف برداشت کریپتو به ۵ بیتکوین در روز افزایش پیدا می‌کند.
  • سطح سوم: نیاز به احراز هویت و تأیید محل زندگی دارد که به شما امکان برداشت روزانه ۵۰ هزار دلار فیات و برداشت رمز ارزی ۱۰ بیتکوین را می‌دهد.
کد خبر 693557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه US ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 0
    کوین لوکالی واقعا خوبه من یک مدته دارم باهاش ترید میکنم و خب مشکلی هم نداشتم
  • جواد هاشمی FR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    بهترین صرافی از نظر کیفیت و امنیت بالایی برخوردار هست .ومن میتونم بدون شک تردید صرافی کوین لوکالی پیشنهاد بدم
  • علی IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    به نظرم صرافی امنیه همین ک برای سرمایم ارزش قائل هستن خیلی مهمه
  • nima FR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    0 0
    کوین لوکالی واقعا خوبه منکه خیلی راضیم ازش هم سرعت معاملاتم بالاست هم کارمزدش کمه،حجم استاپ و فیوچرزش هم بالاست
  • آتنا IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    0 0
    با این صرافی دیگه با خیال راحت و بدون استرس ترید کنین چون امنیتش واقعا خوبه بروکر بایبیت و بایننس هم هست👍🏻
  • tanin IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    0 0
    من تو صرافی هایی که به ایرانیا خدمات میدن بهتر از کوین لوکالی ندیدم تو بینگ ایکس کل سرمایه ای که برده بودم سر نخوردن استاپ و لیکوییدی الکی از دست رفت الان یکساله فقط همینجا کار میکنم تا الان که به هیچ مشکلی برنخوردم.
  • محمد IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    چون احراز هویت نمیخواد برا ما ایرانیا عالیه فقط فیلتر شکنو با آی پی ثابت کار کنین درکل خیلی خوبه من ازش راضیم👍🏻
  • دریا IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    من بدون آی پی ثابت باهاش میتونم کار کنم خیلی خوبههه
  • پوریا IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    0 0
    صرافی کوین لوکالی جزو بهترین صرافی هایی هست که دیدم تاحالا کاملا بایننسو شبیه سازی کرده خدماتشم حیلی خوبه
  • مریسا IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    0 0
    به نظرم کوین لوکالی از خیلی صرافی های دیگه بهتره بدون محدودیت و پر سرعته