نباید از هوش مصنوعی غافل شویم

رئیس انجمن راهنمایان گردشگری استان اصفهان گفت: اگر در تبلیغات و معرفی شهر خود کوتاهی کنیم، به‌طور قطع نمی‌توانیم در چرخه رقابت با دیگر شهرها رشد خوبی را داشته باشیم؛ در این راستا حضور حرفه‌ای ما در نمایشگاه‌های مختلف همچون نمایشگاه فن‌نما نیاز مهمی است.

مجید دانش‌مبرهن در بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در نخستین نمایشگاه فن‌نما با اشاره به تأثیرگذاری برگزاری نمایشگاه فن‌نما بر توسعه گردشگری اصفهان اظهار کرد: اصفهان در عین چهار فصل بودن یکی از ۱۰ شهر مهم تاریخی جهان است، اما با توجه به تأثیرات مهم تبلیغات در دوره جدید ما نمی‌توانیم فقط به داشته‌های خود اکتفا کنیم و انتظار بازخورد خوب و در حد جایگاه این کلان‌شهر را داشته باشیم.

وی افزود: اگر در تبلیغات و معرفی شهر خود کوتاهی کنیم به‌طور قطع نمی‌توانیم در چرخه رقابت با دیگر شهرها رشد خوبی را داشته باشیم؛ در این راستا حضور حرفه‌ای ما در نمایشگاه‌های مختلف همچون نمایشگاه فن‌نما نیاز مهمی است.

رئیس انجمن راهنمایان گردشگری استان اصفهان تصریح کرد: در دنیای امروز نباید از هوش مصنوعی غافل شویم و باید به فرصت‌ها و تهدیدات آن بپردازیم.

وی افزود: بعضی از افراد راهنمایان را صرفاً به عنوان یک مترجم می‌شناسند در حالی که این افراد کسانی هستند که پژوهشگرند و کتاب‌های مختلفی را منتشر کرده‌اند، چراکه شخصی که راهنما است باید به آداب و رسوم، خوراک، هندسه، تاریخ، معماری هنر و دیگر جنبه‌های یک کشور آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند به گردشگر در همه حوزه‌ها به‌خوبی کمک کند.

وی تاکید کرد: در زمینه گردشگری آسیب‌پذیرترین قشر راهنمایان هستند به عنوان مثال در دوران شیوع کرونا شاهد افول صنعت گردشگری بودیم.

وی افزود: با توجه به بازار پیش‌روی گردشگری کشور در دهه آینده ما شاهد ورود افرادی از چین، روسیه و کشورهای عربی جهت درمان و سلامت خواهیم بود. بخش گردشگری سلامت نیاز شدید به آموزش سریع در زبان چینی، روسی و عربی به افراد جهت تأمین نیرو دارد.

کد خبر 692676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.