رونمایی از طرح توسعه مسکن ارزان در سانفرانسیسکو

سانفرانسیسکو در ایالات متحده آمریکا میزبان توسعه مسکونی جدیدی است که امکان سکونت ارزان را برای افراد کم‌درآمد شهر فراهم می‌آورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، منطقه مسکونی جدید سانفرانسیسکو محله‌ای با رشد سریع است که با تمرکز بر پایداری شهری توسعه یافته است و ۱۳۱ خانه‌های اجتماعی و منازل مسکونی متعددی را در بر گرفته است و با قیمت بسیار مناسب در اختیار شهروندان کم‌درآمد شهر قرار می‌گیرد. مدیران سانفرانسیسکو از مقرون‌به‌صرفه بودن صددرصدی این منطقه خبر داده و مدعی شده‌اند نرخ پایداری و زیست‌پذیری در آن در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

منطقه مسکونی جدید سانفرانسیسکو در یکی از پارکینگ‌های قدیمی و بدون استفاده شهر احداث شده و در توسعه این منطقه قابلیت تردد ساکنان از طریق وسایل حمل‌ونقل عمومی با دو هدف افزایش پایداری و کاهش هزینه‌های تردد برای مردم مورد توجه قرار گرفته شده است. در واقع توسعه یک شبکه حمل‌ونقل عمومی چندمنظوره در رأس اهداف مدیران برای ایجاد منطقه جدید بوده و به همین دلیل تلفیقی از انواع خودروهای عمومی شامل اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و حتی میکروموبیلیتی‌ها روش‌های حاکم بر تردد در منطقه خواهد بود.

رونمایی از طرح توسعه مسکن ارزان در سان‌فرانسیسکو

توسعه مسیرهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی برای تسهیل عبور و مرور در منطقه و حضور افراد در ایستگاه‌های وسایل نقلیه عمومی از دیگر ویژگی‌های مهم توسعه مسکونی جدید به‌شمار می‌رود که به سهم خود افزایش پایداری را برای آن رقم خواهد زد. طراحی خانه‌های عمومی منطقه به‌گونه‌ای انجام شده است که قابلیت سکونت همزمان چند خانواده را در کنار یکدیگر فراهم می‌آورد و کاهش هزینه‌های مختلف را برای آن‌ها به دنبال دارد.

توسعه مراکز اداری و آموزشی مختلف در نزدیکی منطقه جدید سان‌فرانسیسکو از دیگر اولویت‌های مدیران به‌شمار می‌رود که دسترسی به مکان‌های عمومی را برای ساکنان به منظور کاهش مسافت و هزینه سفر به دنبال دارد.

این طرح بخشی از پروژه عظیم سانفرانسیسکو برای احداث سه هزار خانه مسکونی جدید به حساب می‌آید که قرار است دو هزار و ۶۰۰ مورد از آن‌ها با قیمت بسیار مقرون به‌صرفه در اختیار خانواده‌های کم‌درآمد قرار گیرد.

کد خبر 692316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.