پاکسازی معابر وزمین‌های غیرمحصور قزوین از علف‌های هرز

شهردار قزوین گفت: هرس علف‌های خشک معابر و زمین‌های غیرمحصور سطح شهر قزوین با هدف پیشگیری از حریق و حذف زوائد بصری توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره شش سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین انجام شد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای رسیدگی به درخواست‌های شهروندان، طی یک ماه گذشته، ۲۷۳ درخواست مردمی از سوی سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین به این سازمان ارجاع شده و مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از درخواست‌های پرتکرار شهروندان، توسعه سطح بازیگاه و افزایش وسایل بازی در بوستان ارکیده بود که با انجام اقدامات عمرانی در شهریورماه به نتیجه رسید.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: اصلاح گاردریل‌های بلوار پیامبر اعظم (ص) در محدوده ورودی بلوار آیت‌الله خامنه‌ای از شرق به شمال با هدف ایجاد خروج از تندراه به کندرو و دسترسی به زیرگذر ناحیه منفصل شهری اندیشه و میدان قدس انجام شد.

صباغی ادامه داد: هرس علف‌های خشک معابر و زمین‌های غیرمحصور سطح شهر با هدف پیشگیری از حریق و حذف زوائد بصری توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره شش سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین انجام شد.

وی با بیان اینکه عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح معابر ناحیه مینودر و کوثر در منطقه سه توسط عوامل اجرایی ۱۳۷ انجام شد، ادامه داد: در این نوبت محله کوثر، بلوار الغدیر و میدان گل‌ها با هدف رعایت بهداشت در محلات و زیبایی منظر شهر پاکسازی شد.

شهردار قزوین تصریح کرد: با هدف افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان و کاهش مخاطرات و تصادفات احتمالی، تابلوها و ملزومات ترافیکی در بلوار پیامبر اعظم (ص) و خیابان‌های خیام، عدل، مولوی و شهید مفتح نصب و ساماندهی شد.

صباغی از مرمت و لکه‌گیری آسفالت در سطح ناحیه مینودر و کوثر، خیابان نیلوفر، کوچه‌های الهیه و دانا در منطقه سه با هدف تسهیل در تردد و رفاه حال شهروندان خبر داد و گفت: عملیات مرمت ترانشه و روکش آسفالت معابر کوچه مهجور مقابل پارک ارامنه خیابان فردوسی شمالی و معابر ناحیه شهید بهشتی به انجام رسید.

وی افزود: عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت نواحی سه‌گانه منطقه دو شهرداری قزوین از جمله ناحیه شهید بهشتی، شهید بابایی و اندیشه با رعایت برنامه منظمِ اولویت‌بندی و درخواست‌های سامانه‌ای اجرا می‌شود.

شهردار قزوین با بیان اینکه پیاده‌روسازی از اولویت‌های شهرداری منطقه سه محسوب می‌شود، اظهار کرد: پیاده‌روهای محله پونک و بلوار شهید چگینی واقع در ناحیه مهدیه با هدف سهولت در رفت و آمد، ایمن‌سازی و زیباسازی منظر شهر مرمت شد.

صباغی از انجام عملیات جدول‌گذاری در ناحیه مینودر و کوثر در منطقه ۳ خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای سطح زیرساخت‌های شهری، عملیات تخریب جداول فرسوده و خاکبرداری با هدف جدول‌گذاری مجدد در بلوار صیادشیرازی و زیبایی بصری چهره شهر و جلوگیری از آب‌گرفتگی در فصول بارشی سال است.

وی اضافه کرد: اجرای عملیات روکش آسفالت، مرمت و لکه‌گیری باند راست‌گرد جاده نجف‌آباد به سمت کمربندی پیامبر اعظم (ص) نیز انجام شد.

کد خبر 691857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.