پرداخت کرایه وسایل نقلیه عمومی به روش جدید در آمریکا

مترو شهر واکیشا در ایالت ویسکانسین آمریکا یک سیستم جدید پرداخت کرایه به نام WisGo را معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مترو شهر واکیشا در ایالت ویسکانسین در آمریکا، به تازگی یک سیستم جدید پرداخت کرایه به نام WisGo معرفی کرده است؛ این برنامه قابلیت‌های متعددی مانند گزینه‌های پرداخت متنوع، اتصال بی‌وقفه به خدمات حمل‌ونقل شهرهای همسایه و مشخص کردن سقف کرایه را در اختیار مسافران وسایل حمل‌ونقل عمومی قرار می‌دهد.

برنامه WisGo که قابل نصب روی گوشی هوشمند است، از تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۳ شروع به کار کرده است، در حالی که تاریخ عرضه کارت‌های WisGo در اواخر پاییز ۲۰۲۳ اعلام خواهد شد؛ مسافران تا آوریل ۲۰۲۴ فرصت خواهند داشت تا از سیستم پرداخت کرایه قبلی به WisGo منتقل شوند، البته پرداخت‌های نقدی نیز همچنان در دسترس خواهد بود. مقامات شهری اعلام کرده است که با ارائه برنامه یادشده سیستم پرداخت آسان‌تری در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

مترو واکیشا پس از سیستم حمل‌ونقل شهر میلواکی، دومین آژانس حمل‌ونقلی است که از قابلیت‌های برنامه WisGo بهره می‌برد؛ دیگر آژانس‌های حمل‌ونقل اطراف نیز خود را برای استفاده از این برنامه آماده کرده‌اند و تجربه پرداخت آسان و یکپارچه را به مسافران ایالت ویسکانسین نوید می‌دهند؛ برنامه WisGo چندین روش پرداخت کرایه از جمله از طریق برنامه Umo، کارت‌های اعتباری، کارت‌های نقدی، Apple Pay، Google Pay و غیره را ارائه می‌دهد.

مسافران می‌توانند به راحتی کد QR روی صفحه برنامه Umo یا کارت WisGo را اسکن کنند، سپس کرایه وسیله نقلیه مشخص می‎‌شود و فرد روش پرداخت را انتخاب می‌کند؛ علاوه بر این، برنامه WisGo یک سقف کرایه معرفی می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به تهیه بلیط روزانه، هفتگی یا ماهانه، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند، پس از رسیدن به سقف تعیین شده، سفرهای بعدی در یک بازه زمانی خاص رایگان خواهد بود.

کد خبر 690696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.