بالاترین افتخار ایران اسلامی بعد از انقلاب، دوران دفاع مقدس است

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: بالاترین افتخار ایران اسلامی بعد از انقلاب، دوران دفاع مقدس است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسن کرمی با حضور در جمع فرماندهان، مدیران، معاونان و کارکنان یگان‌های ویژه فراجا، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس بهترین درس بزرگ دل‌دادگی و استقامت است، جوانان ما باید بدانند که این انقلاب با خون هزاران شهید گلگون کفن به این مرحله رسیده و حفظ این دستاورد بزرگ و نشان دادن این جلوه از آزادگی و استقامت یک تکلیف شرعی و اخلاقی است.

وی افزود: بالاترین افتخار ایران اسلامی بعد از انقلاب، دوران دفاع مقدس است، هر چند که در حوزه‌های مختلفی مانند پزشکی، دفاعی و هسته‌ای سرآمد بوده‌ایم، اما دفاع مقدس بی‌نظیر است و با دوران‌های دیگر قابل قیاس نیست، از این رو این افتخار باید به صورت کامل و منسجم منعکس شود.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با دوران دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس تابلوی بسیار زیبایی است که هر چقدر به آن نزدیک می‌شویم به زوایای پنهان و زیبایی‌های آن پی می‌بریم؛ از این رو همه ما وظیفه داریم که این تابلو را برای نسل جوان و آینده به زیبایی ترسیم کنیم.

وی سفیران شهدا را سفیران واقعی عشق اعلام کرد و گفت: امیدواریم سفیران شهدا در الگوسازی شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها برای جامعه موفق باشند، چراکه قهرمانان دفاع مقدس الگوی خوبی برای جوانان هستند.

سردار کرمی به اهمیت نشر فرهنگ و ارزش‌های دوران دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: به هر میزان که بتوانیم ارزش‌های دوران دفاع مقدس را نشر دهیم، جامعه از بسیاری از آسیب‌ها و تهدیدات مصون خواهد ماند و باعث رشد و شکوفایی کشور نیز خواهد شد؛ روحیه جهادی و غیرت دینی باعث پیروزی رزمندگان اسلام شد که باید در راستای انتقال آن به نسل جوان و نشر هر چه بیشتر در جامعه بیش از گذشته تلاش کنیم.

کد خبر 690633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.