دستگیری ۳۲ سارق و مال‌خر در گیلان

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۹ سارق و سه مال‌خر در سطح این استان خبر داد و گفت: سارقان به ۵۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۱۴ فقره سرقت از اماکن دولتی اعتراف کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حدادی اظهار کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، لذا در این راستا همه شهروندان باید به پلیس کمک کنند.

وی افزود: اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت اماکن دولتی و خصوصی در گیلان به منظور پیشگیری و مبارزه با سرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در این طرح سه روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۹ سارق و سه مال‌خر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۵۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۱۴ فقره سرقت از اماکن دولتی اعتراف و به همراه مال‌خران برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

حدادی گفت: رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم ضروری است و ارتقا نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 690226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.