ساعت هوشمند جدید Fire-Boltt با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

ساعت هوشمند Fire-Boltt Avalanche دارای یک میکروفون داخلی و بلندگو برای برقراری تماس‌های بلوتوثی است و از دستورات صوتی از طریق دستیار پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Fire-Boltt یک ساعت هوشمند جدید به نام Fire-Boltt Avalanche عرضه کرده است، این محصول دارای نمایشگر دایره‌ای شکل ۱.۲۸ اینچی با رزولوشن ۲۴۰ * ۲۴۰ پیکسل است، یک تاج چرخان و دو کلید فیزیکی نیز برای این ساعت در نظر گرفته شده است؛ گجت یادشده دارای قاب آلیاژ روی و بند فولاد ضدزنگ است، گواهی IP67 را نیز دریافت کرده است بنابراین در برابر گردوغبار و آب مقاوم است.

ساعت هوشمند Fire-Boltt Avalanche دارای یک میکروفون داخلی و بلندگو برای برقراری تماس‌های بلوتوثی است و از دستورات صوتی از طریق دستیار پشتیبانی می‌کند؛ این گجت پوشیدنی دارای حسگرهایی برای سنجش ضربان قلب، ردیابی خواب و نظارت بر میزان اکسیژن خود است. علاوه بر این، انواع حالت‌های ورزشی را نیز ارائه می‌دهد؛ انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۲۲۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود که یک هفته شارژدهی دارد.

ساعت هوشمند Fire-Boltt Avalanche با بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس متنوع ارائه می‌‎شود و قابلیت‌های مختلف مانند به‌روزرسانی آب‌وهوا، ماشین حساب، کنترل موسیقی و دوربین، زنگ هشدار، تایمر و کرنومتر را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. همچنین، هشدارهایی در زمینه هیدراته ماندن و اجتناب از نشستن طولانی مدت را ارائه می‌دهد؛ این ساعت هوشمند در حال حاضر در وب‌سایت‌های Fireboltt.com و Amazon.in در دسترس است.

کد خبر 690004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.