حمایت بوستون از طرح الکتریکی‌سازی خانه‌های مسکونی

خانه‌هایی با دو تا چهار واحد مسکونی در بوستون آمریکا، به زودی از حمایت دولت برای الکتریکی‌سازی برخوردار خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، طرح الکتریکی‌سازی خانه‌های مسکونی بوستون با تحقق اهداف پایدار شهر به‌تازگی آغاز شده و قرار است با حمایت مالی مدیران استمرار یابد.

برنامه‌ریزان شهر ادعا کرده‌اند که در مرحله اول تنها خانه‌های مسکونی با دو تا چهار واحد را تحت حمایت خود قرار خواهند داد و کمک‌های مالی تنها در اختیار ۱۰ مالک از این سازه‌ها قرار خواهد گرفت.

البته به تدریج این حمایت‌ها افزایش خواهد یافت به این امید که الکتریکی‌سازی سازه‌ها انتشار کربن ناشی از آن‌ها را به حداقل برساند و در تحقق اهداف صفر اثربخش باشد.

نحوه حمایت بوستون از طرح الکتریکی‌سازی خانه‌های مسکونی

حمایت مالی مدیران بوستون از خانه‌های مسکونی دو تا چهار واحدی در غالب وجه نقدی نخواهد بود، بلکه اعمال اقداماتی نظیر نصب پمپ‌های گرمایی و سایر استراتژی‌های تأمین انرژی تجدیدپذیر در خانه‌های مشمول طرح را در بر خواهد گرفت، اقدامات تا سقف ۵۰ هزار دلار برای هر واحد اجرا و انتخاب نوع خدمات به مالکان آن‌ها واگذار خواهد شد.

جالب است بدانید که حمایت مورد نظر با هدف افزایش برابری میان شهروندان نیز پیاده خواهد شد و به همین دلیل تنها خانواده‌هایی از آن بهره‌مند می‌شوند که درآمد ماهانه آن‌ها کمتر از میانگین درآمد شهر باشد، از سوی دیگر، سال ساخت واحد مسکونی باید تا قبل از ۱۹۹۹ باشد و به همین دلیل، خانه‌های جدید مشمول دریافت حمایت نخواهد بود.

پیش از این اعضای شورای شهر بوستون در ماه مارس طرح مشابهی را پیاده و مبلغ ۱۰ میلیون برای آن هزینه کردند به این امید که انتشار کربن را از سازه‌های قدیمی شهر کاهش دهند و به افزایش مقرون به صرفه بودن آن‌ها کمک کنند، در طرح قبلی، خانه‌های بزرگ مورد هدف مدیران قرار گرفت، با این حال این افراد برای کاهش انتشار کربن در مرحله جدید، ساختمان‌های کوچک‌تر را مورد توجه قرار داده‌اند.

کد خبر 689975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.