استقبال بی‌نظیر از برنامه تخفیف وسایل نقلیه در لس‌آنجلس

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که بیش از 250 هزار نفر نفر در برنامه LIFE لس‌آنجلس ثبت‌نام کرده‌اند که برای استفاده افراد کم‌درآمد از وسایل حمل‌ونقل عمومی راه‌اندازی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اداره حمل‌ونقل شهری لس‌آنجلس (LA Metro) اعلام کرده است که بیش از ۲۵۰ هزار نفر در برنامه LIFE ثبت‌نام کرده‌اند. این برنامه که در سال ۲۰۱۹ میلادی برای استفاده افراد کم‌درآمد از وسایل حمل‌ونقل عمومی راه‌اندازی شد، به دسترسی بیشتر افراد به وسایل نقلیه عمومی و مقرون‌به‌صرفه‌تر شدن این وسایل کمک می‌کند. برنامه LIFE موفقیت چشم‌گیری داشته است و از اواخر سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۷ میلیون سواری رایگان یا با تخفیف زیاد در ۱۳ سیستم حمل‌ونقل ارائه کرده است.

به منظور واجد شرایط بودن برای استفاده از برنامه LIFE، لازم است متقاضیان بالای ۱۸ سال سن داشته باشند و درآمد سالیانه آن‌ها ۴۴ هزار و ۱۵۰ دلار یا کمتر باشد. خانواده‌های چهارنفره با آستانه درآمد ۶۳ هزار و ۵۰ دلار یا کمتر نیز می‌توانند از طرح ارائه شده استفاده کنند. خردسالان نیز می‌توانند با یک بزرگسال به عنوان سرپرست خانوار ثبت‌نام کنند. کاربران جدید برنامه LIFE می‌توانند به مدت ۹۰ روز از سفرهای رایگان استفاده کنند، پس از آن نیز از ۲۰ سواری رایگان یا بلیط‌های تخفیف‌خورده برای جابه‌جایی بهره ببرند.

به گفته مقامات شهری لس‌آنجلس، حمل‌ونقل عمومی یک روش ضروری برای کاهش آلودگی هوا و ازدحام جمعیت در نظر گرفته شده است. برنامه LIFE نیز دسترسی افراد به این وسایل نقلیه را بهبود می‌بخشد و خدماتی با قیمت مقرون‌به‌صرفه را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. افراد می‌توانند به صورت حضوری یا آنلاین در برنامه LIFE ثبت‌نام کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. مقامات اعلام کرده‌اند که حمل‌ونقل پس از مسکن، دومین هزینه سنگین خانوارها در نظر گرفته می‌‎شود، به همین دلیل قصد دارند این هزینه‌ها را برای خانواده‌ها کاهش دهند.

سازمان‌ها و مقامات مرتبط نهایت تلاش خود را می‌کنند که افراد بیشتری در برنامه LIFE ثبت‌نام کنند. مترو لس‌آنجلس (LA Metro) متعهد به گسترش دامنه و تأثیر این برنامه در سال‌های آینده است و اطمینان می‌دهد که شهروندان بیشتری می‌توانند زندگی مقرون‌به صرفه با دسترسی بهتر به وسایل حمل‌ونقل را داشته باشند.

کد خبر 689848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.