۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
گوشی +Itel S23 چه مشخصاتی دارد؟

گوشی +Itel S23 به تراشه Unisoc T616 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Itel از یک گوشی هوشمند به نام +S23 رونمایی کرده است که دارای یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED با لبه‌های خمیده است. این نمایشگر رزولوشن +FHD و میزان روشنایی ۵۰۰ نیت را ارائه می‌دهد و ۹۹ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. یک حسگر اثرانگشت نیز در قسمت پایین صفحه‌نمایش تعبیه شده است.

یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بر نمایشگر گوشی +Itel S23 قرار گرفته شده است. یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه می‌‎شود، یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند. گوشی یادشده با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود و از دستیار صوتی Aivana GPT مبتنی بر هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند.

گوشی +Itel S23 به تراشه Unisoc T616 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود که از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی بهره می‌برد. قیمت گوشی یادشده ۱۱۹ دلار است.

کد خبر 689844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.