افزایش امنیت تردد در آریزونا با بهره‌گیری از داده‌ها

اداره حمل‌ونقل آریزونای آمریکا در حال توسعه بهره‌گیری از بستر تجزیه و تحلیل داده‌های ترافیکی برای افزایش امنیت تردد از طریق دسترسی به داده‌ها است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌زودی قابلیت‌های جدیدی به بستر تجزیه و تحلیل داده‌های ترافیکی آریزونا اضافه خواهد شد که امکان بررسی تصادفات خیابانی را فراهم می‌آورد و مدیران را به اعمال اقدامات ایمن‌سازی مناسب سوق می‌دهد. این اقدام به دنبال تمدید قرارداد اداره حمل‌ونقل شهر به مدت پنج سال با یکی از کمپانی‌های نرم‌افزار هوشمند اجرا خواهد شد و در پی آن امکان توسعه قابلیت تجزیه و تحلیل داده‌های ترافیکی برای افزایش ایمنی جاده‌ای فراهم خواهد آمد.

افزایش ایمنی ترافیکی با داده‌های زمان واقعی

یکی از کمپانی‌های نرم‌افزار آمریکایی (UrbanLogiq) در بازه زمانی بین ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ از طریق افزایش دسترسی مدیران حمل‌ونقل آریزونا به داده‌های مربوط به بخش‌های مختلف جاده‌ها و تقاطع‌های شهری، بهبود تجزیه و تحلیل شرایط ترافیکی حاکم بر معابر مختلف و توسعه استراتژی‌های اثربخش به وسیله یک بستر نرم‌افزار هوشمند، امکان اعمال اقدامات به‌موقع توسط آن‌ها را برای بهبود ایمنی معابر فراهم آورد. این کمپانی که مدعی است پیشروی ارائه داده‌های زمان واقعی در زمینه ترافیک، جمع‌آوری موفق منابع داده‌های تردد و ایجاد رویکردهای اثربخش و کارآمد برای بهبود حمل‌ونقل شهری است با اقدامات خود تا سال ۲۰۲۰ توانست تغییرات محسوسی در حمل‌ونقل آریزونا به وجود بیاورد و صرفه‌جویی قابل‌توجه زمان عبور و مرور را برای تمام شهروندان ممکن کند. به همین دلیل مدیران حمل‌ونقل شهر تصمیم گرفته‌اند برای افزایش هر چه بیشتر ایمنی تردد، علاوه بر هوشمندسازی عبور و مرور، قابلیت‌های بیشتری به بستر تجزیه و تحلیل داده‌های ترافیکی بیفزایند و به دنبال افزایش دسترسی به داده‌های زمان واقعی بیشتر، ازدحام در معابر شهری را به حداقل برسانند. به دنبال این اقدام، دسترسی مدیران حمل‌ونقل به داده‌های ترافیکی برای ارزیابی نرخ وقوع تصادفات در معابر مختلف شهر افزایش خواهد یافت که این امر به سهم خود می‌تواند آن‌ها را به اعمال اقدامات مناسب برای بهبود شرایط این خیابان‌ها و افزایش ایمنی در آن‌ها سوق دهد.

افزایش امنیت تردد در آریزونا با بهره‌گیری از داده‌ها

کد خبر 689638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.