افزودن ۲۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر کرمان

با حضور شهردار کرمان و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، از ۲۰ دستگاه اتوبوس در فاز دوم نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر کرمان رونمایی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، سعید شعرباف _امروز پنج‌شنبه سی‌ام شهریورماه_ با اشاره به افزودن ۲۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر کرمان، اظهار کرد: هفت دستگاه از اتوبوس‌ها، نو و جدید هستند و در خطوط اصلی میدان آزادی - میدان شهدا استفاده می‌شوند و فاصله زمانی تردد در ایستگاه‌ها را کاهش خواهند داد.

وی با بیان اینکه ۱۳ دستگاه دیگر به خطوط پر ترافیک و جدید شهر اضافه می‌شوند، افزود: این اتوبوس‌ها چندین سال در مجموعه پایانه شهر کرمان به‌دلیل مشکلات فنی متوقف شده بودند که به کمک مجموعه اتوبوسرانی در دوره مدیریت جدید تعمیر و نوسازی شده‌اند.

شهردار کرمان از ایجاد خطوط جدید برای خدمات‌دهی اتوبوس‌ها در برخی نقاط پرتردد و به‌خصوص در مسیرهای مراکز دانشگاهی شهر کرمان خبر داد و گفت: با افزایش این تعداد اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شهر کرمان، ابتدای مهرماه امسال بخش زیادی از کمبود در حوزه حمل‌ونقل عمومی جبران خواهد شد.

وی با بیان اینکه هزینه نوسازی و بازسازی اتوبوس‌های مذکور حدود ۴ میلیارد تومان است که به‌دلیل استفاده از ادوات، ابزار و نیروی ماهر انسانی شهرداری، بسیار به‌صرفه بوده است، ادامه داد: تلاش می‌کنیم بتوانیم تعداد بیشتری از اتوبوس‌های ناوگان حمل‌ونقل عمومی کرمان را در اسرع وقت نوسازی کنیم.

شعرباف هزینه خرید اتوبوس‌های جدید را ۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اقدامات و تلاش‌های یادشده، در راستای تحقق قولی است که به مردم شهر کرمان از ابتدای این دوره داده بودیم و آن هم افزایش صددرصد ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر کرمان و نوسازی آن بود.

کد خبر 689357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.