سطح پیاده‌روی تفریحی در لندن افزایش یافته است

مسیرهای مشخصی در شهر لندن در نظر گرفته شده است که افراد را به پیاده‌روی تفریحی در اوقات فراغت تشویق می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اداره حمل‌ونقل لندن (TfL) طرحی به منظور افزایش سطح پیاده‌روی در زمان اوقات فراغت ارائه کرده است، این برنامه مسیرهای پیاده‌روی تفریحی را گسترش می‌دهد و جوامع لندن را با فضاهای سبز بهتر به یکدیگر متصل می‌کند. با پایان یافتن دوران اوج شیوع بیماری همه‌گیر کرونا، میزان پیاده‌روی شهروندان افزایش یافته است، به همین دلیل گسترش فضاهای مخصوص برای این کار ضروری و لازم بوده است.

سازمان‌های مرتبط و مقامات شهری با یکدیگر همکاری کردند تا شبکه Walk London را دیجیتالی کنند و آن را از طریق اپلیکیشن مخصوص در دسترس شهروندان قرار دهد. این اقدام تضمین می‌کند که همه در شهر لندن می‌توانند به مسیرهای پیاده‌روی تفریحی با کیفیت بالا دسترسی داشته باشند. شبکه Walk London یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های پیاده‌روی در بین شهرهای جهان است که شامل هفت مسیر می‌شود و افراد را به پیاده‌روی در اوقات فراغت در مسیرهای مشخص شده لندن تشویق می‌کند.

دیجیتالی شدن شبکه Walk London به این معنا است که مردم می‌توانند از طریق برنامه Go Jauntly برای پیمایش در هر هفت مسیر لندن استفاده کنند. این مسیرهای پیاده‌روی که با وسایل حمل‌ونقل عمومی قابل دسترسی هستند، از ۲۸ محله لندن عبور می‌کند و هر مسیر را به بخش‌هایی تقسیم می‌کند تا مسیریابی آسان‌تر شود. طرح توسعه مسیرهای پیاده‌روی تفریحی کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که خیابان‌های لندن برای همه افراد قابل دسترس و فراگیر است.

پیاده‌روی راهی مقرون‌به‌صرفه و آسان برای حفظ سلامتی ذهنی و جسمی افراد است و در عین حال به محافظت و بهبود محیط زیست نیز کمک می‌کند. طرح ارائه شده شبکه Walk London را بهبود می‌بخشد، مسیرهای شهر لندن را برای پیاده‌روی مجهزتر می‌کند، با انجام این کار به بهبود سلامت شهروندان نیز کمک می‌کند، دسترسی به فضای سبز را افزایش می‌دهد و در نهایت به ایجاد شهری بهتر و سبزتر برای همه کمک می‌کند.

کد خبر 689083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.