بارش پراکنده و وزش باد در سواحل شمالی / نوار شمالی کشور میزبان گردوخاک خواهد بود

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در اردبیل، گیلان، غرب مازندران، شمال آذربایجان غربی و روز جمعه در گیلان، ارتفاعات البرز شرقی و روز شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

وی افزود: روز یکشنبه برای شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، بعضی نقاط سواحل شمالی کشور و ارتفاعات البرز، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان، رشد بارهای همرفتی، رگبار و رعدوبرق پراکنده رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: طی پنج روز آینده نیز در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور، در بعضی ساعات، وزش باد شدید و در مناطق مستعد، خیزش گردوخاک رخ خواهد داد که در شمال سیستان و بلوچستان و نوار شرقی خراسان جنوبی، همراه با طوفان گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هوا خواهد بود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف، گاهی وزش باد و غبار صبحگاهی، با بیشینه ۳۴ و کمینه ۱۵ است و در روز _پنجشنبه سی‌ام شهریورماه_ نیز صاف، گاهی وزش باد و غبار صبحگاهی با بیشینه ۳۴ و کمینه ۱۵ پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 689004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.