شاخص آلودگی هوای مناطق تهران‌؛ امروز ۲۹ شهریورماه

کیفیت هوا در کلانشهر تهران امروز (چهارشنبه) در ساعت منتهی به ۱۲ ظهر با قرار گرفتن روی شاخص ۸۷ در وضعیت سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم شهریورماه_ در ایستگاه‌های پاسداران با شاخص ۱۰۷، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۱۳، ژئوفیزیک با شاخص ۱۱۹، شریف منطقه دو با شاخص ۱۲۳، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۰۴، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۰۴ و قرچک ۱۱۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۷۰، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۹۹، اسلام شهر با شاخص ۵۳، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۶۲، پردیس با شاخص ۹۷، پونک با شاخص ۸۹، پیشوا با شاخص ۹۶، تهران پارک شکوفه با شاخص ۸۸، چشمه با شاخص ۹۱، دانشگاه تهران با شاخص ۹۶، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۴، دماوند با شاخص ۶۶، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۷۲، سلامت با شاخص ۶۲، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۹۲، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۸۶، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۹۷، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۹۷، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۹۲ و شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۹ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهریار با شاخص ۵۷، علم و صنعت با شاخص ۷۹، فرمانداری شهرری با شاخص ۹۹، قائم با شاخص ۸۴، قدس با شاخص ۸۰، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۷۱، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۷۹، منطقه ۱۵ با شاخص ۸۹، میدان فتح منطقه ۸ با شاخص ۸۳ و ورامین با شاخص ۸۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های رباط کریم با شاخص ۳۷ و ملارد با شاخص ۳۴ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 688963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.