تحول در خدمات مدیریت شهری با راه‌اندازی پلتفرم «کرمان من»

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمان گفت: با راه‌اندازی پلتفرم «کرمان من»، تاریخ فناوری اطلاعات شهرداری به قبل و بعد از «کرمان من» تقسیم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید خطیبی _امروز چهارشنبه بیست و نهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات پلتفرم «کرمان من» پرداخت و اظهار کرد: پلتفرم «کرمان من» در راستای دغدغه اصلی شهرداری کرمان طراحی و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در حوزه ارائه خدمات الکترونیک نیازمند توجه جدی بوده‌ایم، افزود: پیش از این شهرداری از درگاه پرداخت الکترونیکی ساده هم برخوردار نبود و ارائه خدمات در بستر الکترونیک و مباحث هوشمندسازی مطرح نشده بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری، «کرمان من» را پاسخی به مطالبه شهروندانی دانست که علاقه‌مند به دریافت خدمات به صورت الکترونیکی هستند و خاطرنشان کرد: در حال حاضر انبوهی از خدمات به صورت یکپارچه در این پلتفرم ارائه می‌شود.

خطیبی با بیان اینکه طراحی و اجرای پلتفرم «کرمان من» از شهریورماه ۱۴۰۱ آغاز شده است، اضافه کرد: در این مدت نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان و شهروندان پیاده‌سازی شد و در حال انتقال این دستاورد به مردم هستیم.

وی در تشریح بخش‌های پلتفرم «کرمان من»، تاکید کرد: خدمات شهروندی، خدمات پرسنلی و داشبوردهای مدیریتی از مهم‌ترین بخش‌های پلتفرم هستند که به ترتیب برای دریافت مطالبات شهروندان، کارکنان و ارتباط با مدیران طراحی شده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمان ادامه داد: در بخش «داشبوردهای مدیریتی» تمامی مدیریت‌ها و معاونت‌ها به صورت آنلاین پاسخگوی شهروندان هستند و امکان مقایسه واحدهای شهرداری میسر خواهد بود.

خطیبی از بومی‌سازی فناوری پلتفرم «کرمان من» در شهرداری کرمان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر سیستم پشتیبانی سامانه در سازمان فاوا شهرداری کرمان متمرکز شده است و از این منظر نسبت به سایر کلان‌شهرها پیشگام هستیم.

وی با اشاره به اینکه با اجرای پلتفرم «کرمان من» مدیران از تفکر سنتی و سلیقه‌ای فاصله می‌گیرند، اظهار کرد: در بستر ایجاد شده شهروندان می‌توانند در کوتاه‌مدت پاسخ درخواست‌های الکترونیکی خود را مشاهده و دنبال کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمان با تأکید بر اینکه پلتفرم «کرمان من» سرپیچی از دستورالعمل‌های شهرداری را غیرممکن خواهد کرد و فرآیندها را شفاف می‌کند، خاطرنشان کرد: در این سامانه شهروندان به راحتی از جزئیات مکاتبات و مطالبات درخواست‌های خود مطلع می‌شوند.

خطیبی اضافه کرد: با راه‌اندازی پلتفرم «کرمان من» تاریخ فناوری اطلاعات شهرداری به قبل و بعد از «کرمان من» تقسیم می‌شود.

کد خبر 688890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.