نوسازی ۵ واحد فضای آموزشی نوساز در شهرستان کهگیلویه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از تمهیدات لازم برای پوشش آموزشی تمام مناطق این شهرستان در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: امسال پنج واحد فضای آموزشی نوساز با ۳۴ کلاس درس به مدارس شهرستان کهگیلویه اضافه و با بهره‌برداری از مدارس جدید بعضی فضاهای مستهلک از دور خارج شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، فریدون فاطمی‌زاده امروز_ یکشنبه، بیست و ششم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم، اظهار کرد: امسال هیچ دانش‌آموزی از تحصیل باز نخواهد ماند و رویکرد ما بر است که دانش‌آموز با اتمام دوره تحصیل آمادگی پذیرش مسئولیت در جامعه و ایفای نقش را داشته باشد.

وی از ساماندهی فضاهای آموزشی در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال پنج واحد فضای آموزشی نوساز با ۳۴ کلاس درس به مدارس شهرستان کهگیلویه اضافه و با بهره‌برداری از مدارس جدید بعضی فضاهای مستهلک از دور خارج شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه اضافه کرد: با ساماندهی نیروی انسانی و تأمین فضای آموزشی هیچ دانش‌آموزی امسال در شهرستان از تحصیل باز نمی‌ماند.

فاطمی‌زاده به ساماندهی نیروی انسانی اشاره کرد و ادامه داد: از حیث پوشش تحصیلی نیروی انسانی تا دورترین روستاها و حتی با دو دانش‌آموز در نظر گرفته شده است، به نحوی که هیچ دانش‌آموزی از آموزش باز نماند.

وی گفت: سال آینده نیاز به مدارس خاص و پرداخت شهریه نخواهد بود و ظرفیت مورد نیاز برای مدارس دولتی در نظر گرفته می‌شود.

کد خبر 687963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.