بهسازی ورودی جاده تهران در کرمان تا آبان‌ماه سال جاری

معاون حمل‎‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان گفت: با بهسازی رفیوژ میانی بلوار شهید آیت‌الله صدوقی (جاده تهران) تا اوایل آبان‌ماه، بخش اول این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کرمان، محمدرضا یحیی‌زاده اظهار کرد: بهسازی ورودی غربی شهر کرمان در دو فاز انجام می‌‎شود که فاز اول آن از پل شهید بادپا تا دوربرگردان قائم‌آباد به طول ۲۰۰۰ متر و با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال درحال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه فاز دوم از دوربرگردان قائم‌آباد تا سه‌راه بلوار حجاج، به طول ۱۷۰۰ متر و با بودجه ۱۵۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود، افزود: اوایل آبان‌ماه سال جاری، فاز یک پروژه بهسازی رفیوژ میانی بلوار شهید آیت‌الله صدوقی به پایان خواهد رسید.

معاون حمل‎‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان از پیگیری‌های لازم برای رفع موانع پیشرفت پروژه خبر داد و تصریح کرد: به منظور سرعت بخشیدن در اجرای پروژه، هماهنگی‌های لازم با پیمانکار و سایر عوامل اجرایی صورت گرفته است.

وی با تشکر از پیمانکار پروژه مؤسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج به‌دلیل همراهی با شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی، افزود: پروژه مذکور با توجه به موانع زیاد محیطی، با سرعت، کیفیت و هزینه مناسب، به‌صورت جهادی توسط پیمانکار در حال اجرا است.

کد خبر 687067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.