گردوخاک در نوار شرقی / بارش باران در کشور همچنان ادامه دارد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز در استان‌های اردبیل، گیلان، شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه افزون بر مناطق ذکر شده استان مازندران نیز درگیر بارش خواهد شد، افزود: طی دو روز آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات جنوب کرمان، شمال و غرب هرمزگان و جنوب فارس، افزایش ابر و رگبار پراکنده انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روز پنجشنبه در شمال غرب کشور، رگبار پراکنده و در شرق اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان، ابرناکی و رگبار باران رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: روزهای جمعه و شنبه، بارش در سواحل شمالی، جنوب اردبیل و مناطقی از خراسان شمالی و ارتفاعات البرز ادامه دارد و طی پنج روز آینده، وزش باد شدید همراه با گردوخاک در نوار شرقی بعضی مناطق مرکزی کشور و غبار در جنوب غرب و غرب کشور ادامه خواهد داشت.

ضیائیان گفت: طی پنج روز آینده دریای خزر، شرق عمان و روزهای پنجشنبه و جمعه، نیمه غربی خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد، از بعدازظهر وزش باد شدید با بیشینه ۳۷ و کمینه ۱۸ است و روز سه‌شنبه، بیست‌ودوم مردادماه نیز صاف و غبار صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد، با بیشینه ۳۶ و کمینه ۱۹ پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 686954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.