شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۲۰ شهریور

کیفیت هوا در کلانشهر تهران، امروز (دوشنبه) در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۱، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _دوشنبه بیستم شهریورماه_ در ایستگاه‌های بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۲۳۰، پاکدشت با شاخص ۲۳۵ و تهران پارک شکوفه با شاخص ۲۶۱ در وضعیت هوای بسیار ناسالم (بنفش) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های چشمه با شاخص ۱۶۳، دانشگاه تهران با شاخص ۱۵۲، شریف منطقه دو با شاخص ۱۷۱، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۱۹۷ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۹ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های امام‌خمینی با شاخص ۱۳۶، پارک رازی با شاخص ۱۴۵، پاسداران با شاخص ۱۰۷، پردیس با شاخص ۱۲۰، پیشوا با شاخص ۱۱۶، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۲۴، ژئوفیزیک با شاخص ۱۱۷، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۲۳، سلامت با شاخص ۱۲۰، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۰۲، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۴۰، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۱۱، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۱۸، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۱۶، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۱۹، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۱۲۸، علم و صنعت با شاخص ۱۱۸، قائم با شاخص ۱۲۱ و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۲۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۷۱، اسلام‌شهر با شاخص ۶۳، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۷۳، باقرشهر با شاخص ۹۴، پونک با شاخص ۷۸، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۴، دماوند با شاخص ۶۳، شهرداری منطقه دو با شاخص ۸۲، شهریار با شاخص ۵۵، فرمانداری شهرری با شاخص ۹۶، قدس با شاخص ۵۸، قرچک با شاخص ۸۵، گلبرگ منطقه ۸ با شاخص ۸۳، ملارد با شاخص ۵۶ و ورامین با شاخص ۷۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد. ایستگاه رباط‌کریم با شاخص ۵۰ در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 686561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.