ارتباط مستقیم شهردار نیویورک با مردم از طریق پیامک

شهردار نیویورک از طریق پیامک با مردم این شهر ارتباط مستقیم برقرار می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهردار نیویورک، Eric Adams، از یک ابتکار جدید به نام (به اریک پیغام بده) "Text with Eric" استفاده می‌کند که ارتباط دوطرفه مستقیم با مردم از طریق پیام متنی را تسهیل می‌کند. افرادی که به صورت آنلاین در پلتفرم مشخص شده ثبت‌نام می‌کنند، می‌توانند به‌روزرسانی‌های مرتبط با ابتکارات و سیاست‌های جدید، رویدادهای محلی و موارد دیگر را دریافت کنند. آن‌ها قادر خواهند بود افکار و بازخورد خود را نیز به اشتراک بگذارند.

این پیام‌ها از طریق یک پلتفرم تعامل پیامکی ارسال یا دریافت خواهد شد که توسط بایدن، باراک اوباما و بسیاری از شخصیت‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های برجسته دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. شهردار نیویورک اعلام کرده است که تمایل دارد در مورد وضعیت شهر از زبان شهروندان بشنوند و همچنین اتفاقات بزرگی را که در این شهر رخ می‌دهد، در اختیار افراد قرار دارد.

به گفته مقامات شهری، سازمان‌های خبری در حال شناسایی همه روش‌هایی هستند که از فناوری قرن بیست‌ویکم بهره می‌برد تا بتوانند با مردم ارتباط قوی داشته باشند، بنابراین دولت شهری نیویورک نیز قصد دارد این روش را دنبال کند. پلتفرم "Text with Eric" به مقامات شهری کمک می‌کند با شهروندان در مورد آنچه در نیویورک رخ می‌دهد صحبت کنند و بازخورد مورد نیاز آن‌ها برای ارائه بهترین راه‌حل را دریافت کنند. تضمین شده است که پلتفرم یادشده اخبار را به صورت مستقیم از منبع در اختیار افراد قرار می‌دهد.

این ابتکار ارائه شده آخرین مورد از مجموعه اقداماتی است که توسط شهردار نیویورک صورت گرفته است. در اوایل سال جاری، یک برنامه مستقیم مبتنی بر ایمیل به نام "Hear from Eric" با هدف ارتباط با شهروندان برای آگاه کردن آن‌ها در مورد مسائل و اولویت‌های محلی راه‌اندازی شده بود. همچنین، شهردار نیویورک میزبان ۱۴ قسمت از پادکست "Get Stuff Done-Cast" بوده است که در آن کارهای شگفت‌انگیز شهروندان نیویورک از همه اقشار جامعه برای پیشبرد شهر را هر روز برجسته می‌کند.

ارتباط مستقیم شهردار نیویورک با مردم از طریق پیامک

کد خبر 686519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.