لزوم تزریق نیروی انقلابی و متعهد به آموزش‌وپرورش/ خیران به کمک مدارس استثنایی بیایند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: راه حل مشکلات آموزش و پرورش، تزریق نیروی انقلابی و معتقد به آموزش‌وپرورش است تا نسل آینده را به گونه‌ای پرورش دهد که در تراز انقلاب اسلامی باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری امروز _یکشنبه، نوزدهم شهریورماه_ در یکصدوهفتادویکمین شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان ۲۸ شهرستان دارد و تمام شهرستان‌ها درگیر موضوع و مشکلات مدارس استثنایی هستند و لازم است در این جلسه مصوبه‌ای داشته باشیم که تمام شهرستان‌ها با استفاده از ظرفیت اداره آموزش و پرورش خود و کمک گرفتن از خیران و شهرداری در زمینه تسهیل امور مدارس استثنایی و ایاب و ذهاب دانش‌آموزان گام بردارند.

وی افزود: فرمانداران به عنوان رؤسای شورای آموزش و پرورش شهرستان موظف هستند به سرعت جلسه برگزار کنند و نیازهای شهرستان را در این زمینه اعلام کنند؛ در شهرستان اصفهان نیز شهرداری و خیران برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به کمک آموزش‌وپرورش بیایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان درخصوص کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش گفت: این درخواست را داریم که برای افزایش جذب آموزش‌وپرورش تلاش کنید؛ چرا که راهکارهای دیگر مانند استفاده از نیروی بازنشسته در حد مُسکن و راهکار مدیریتی برای برون رفت از وضع موجود است و راهکار اصلی این اقدامات نیست.

وی ادامه داد: دوای درد این است که آموزش‌وپرورش باید نیروی کافی و شایسته داشته باشد، اگر در آموزش و پرورش افرادی هستند که نتوانستند مشکلات اجتماعی و فرهنگی را مدیریت کنند و دانش‌آموزانی تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند، نیروهای شایسته‌تری هستند که می‌توانند در این جایگاه قرار بگیرند.

جان‌نثاری تصریح کرد: هنگامی که می‌گفتیم سند ۲۰۳۰ در مدارس اجرا می‌شود، شوخی نمی‌کردیم؛ دانش‌آموزی که سال گذشته به خیابان آمد و به آتش اغتشاشات دمید، در زمان آغاز دوره قبل و سیاست‌های غرب‌گرا هفت سال داشته و تازه وارد مدارس شده بود.

وی خاطرنشان کرد: راه حل این مشکلات، تزریق نیروی انقلابی و معتقد به آموزش‌وپرورش است تا نسل آینده را به گونه‌ای پرورش دهد که در تراز انقلاب اسلامی باشند.

کد خبر 686486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.