۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
گوشی Oppo A۳۸ چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Oppo A۳۸ با استفاده از رابط کاربری Color ۱۳.۱ اوپو مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌‎شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پس از اینکه گوشی هوشمند Oppo A۳۸ در امارات و مالزی عرضه شد، این محصول وارد بازار هند شده است. گوشی هوشمند جدید شرکت اوپو دارای نمایشگر ۶.۵۶ اینچی LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. این محصول به تراشه مدیاتک Helio G۸۵ مجهز شده است و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

گوشی Oppo A۳۸ با استفاده از رابط کاربری Color ۱۳.۱ اوپو مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود. دوربین اصلی این محصول دارای حسگر ۵۰ مگاپیکسلی است، یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو نیز آن را همراهی می‌کند. یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی روی نمایشگر گوشی یادشده قرار گرفته شده است.

گزینه‌های اتصال گوشی Oppo A۳۸ شامل شبکه ۴G دوگانه، وای‌فای، بلوتوث و GPS می‎‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. محصول یادشده دارای حسگر اثرانگشت در لبه کناری و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است.

گوشی Oppo A۳۸ با قیمت ۱۵۶.۶۵ دلار در تاریخ ۱۳ سپتامبر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. محصول یادشده در دو رنگ طلایی و مشکی وارد بازار خواهد شد.

کد خبر 686090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.