دانلود زخم کاری فصل 2 قسمت 1 نسخه اصلی و قانونی با لینک مستقیم

قسمت جدید سریال زخم کاری (فصل دوم) امروز منتشر شده است.

سریال زخم کاری یکی از محبوب ترین سریال های کنونی ایرانی است که در حال پخش است که بازیگرانی همچون محمد جواد عزتی، مه‌لقا باقری، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، سید جواد هاشمی و الناز ملک در آن به نقش آفرینی پرداخته اند. لینک های دانلود سریال زخم کاری قسمت 1 از فصل 2 را در ادامه درج کرده ایم.

معرفی کوتاه سریال زخم کاری 2

زخم کاری یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان است که بر پایهٔ رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد، ساخته شده است.

  • ژانر: اجتماعی خانوادگی
  • بر پایۀ رمان: بیست زخم کاری
  • نویسنده و کارگردان فصل دوم زخم کاری: محمدحسین مهدویان
  • تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان
  • فیلمبرداری: هادی بهروز
  • تدوین‌گر: سجاد پهلوان‌زاده
  • آهنگساز: حبیب خزایی‌فر
  • کشور سازنده: ایران
  • زبان: فارسی

بخش دانلود: لینک های دانلود فصل دوم زخم کاری قسمت اول

در این بخش لینک های دانلود مستقیم و با کیفیت بالا درج شده است. انواع کیفیت 1080p، 720p، 480p، 360p، BLURAY و... موجود و آماده دانلود است:

برای انتخاب کیفیت و مشاهده لینک های دانلود کلیک کنید

خلاصه ای از قسمت اول سریال زخم کاری

بنابر گفته رسانه های خبری مختلف، داستان قسمت اول از فصل دوم سریال ایرانی زخم کاری اینگونه آمده است:

در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!

دانلود زخم کاری فصل 2 قسمت 1 نسخه اصلی و قانونی با لینک مستقیم

بازیگران جدید فصل دوم زخم کاری

بازیگران بسیاری در فصل جدید زخم کاری به نقش آفرینی پرداخته اند، ولی در ادامه سه بازیگر حیاتی و مهم این سریال را در ادامه به معرفی نقش و بیوگرافی هر کدام خواهیم پرداخت:

کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز بازیگر ایرانی است. او بیشتر برای بازی در دوئل، طرد شده، در چشم باد و مایکل شناخته شده است. او جوایز مختلفی از جمله سیمرغ بلورین دریافت کرده است؛ کامبیز دیرباز (زاده ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است.وی از سال ۱۳۷۶ مشغول فعالیت بوده و آثاری همچون دوئل ، اخراجی ها و قفس طلایی را در کارنامه هنری خود دارد.

دیرباز فعالیت هنری را از سال ۱۳۷۶ در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد. فعالیت سینمایی او از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز شد. او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۲ برای بازی در فیلم دوئل احمدرضا درویش به دست آورد. همچنین در فیلم اخراجی‌ها نقش مجید سوزوکی را داشت. کامبیز دیرباز فارغ‌التحصیل در رشتهٔ نمایش - بازیگری دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می‌باشد. از مهمترین آثار او که مورد توجه قرار گرفت سریال نابرده رنج در نقش اسد و در چشم باد در نقش نادر می‌باشد.

مهران غفوریان

مهران غفوریان (زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۵۳)، بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتۀ نقاشی است و با بازی در مجموعۀ لبخند سوم (۱۳۷۳)، پا به عرصه بازیگری گذاشت و خیلی زود وارد عرصه کارگردانی نیز شد. وی در سال ۱۳۸۰ با کارگردانی مجموعهٔ زیر آسمان شهر و بازی در آن به شهرت رسید.

الناز ملک

در خرداد ۱۴۰۲ اعلام شد که فیلم‌برداری فصل دوم، تحت عنوان فرعی بازگشت به کارگردانی مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان آغاز شده‌است. علاوه بر عزتی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک نیز به گروه بازیگران ملحق شدند. هانیه توسلی به‌دلیل وضعیت روحی نامناسب، نقش خود را در این فصل بازی نخواهد کرد.

الناز ملک پور مشهور به الناز ملک 19 آذر سال 1374 در تهران به دنیا آمد. قد الناز ملک 174 سانتی متر است و حدود 70 کیلوگرم وزن دارد. از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر می توان به موی قهوه ای و چشم های به رنگ سبز و راست دست بودنش اشاره کرد. خانواده الناز ملک به ظاهر کم جمعیت است اما اطلاعاتی چندانی از پدر، مادر، تعداد برادر و خواهر و همچنین شغل پدر و مادرش در دسترس نیست.

سیدجواد هاشمی

سید جواد هاشمی‌پور اصل (متولد ۲۷ دی ۱۳۴۴)، بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر اهل ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. از اثرات و ایفای نقش‌های او، می‌توان به اخراجی‌ها، اخراجی‌ها ۲ اشاره کرد.

مرتضی امینی تبار

مرتضی امینی تبار متولد ۱۶ مرداد ۱۳۷۸ در قم ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده رشته بازیگری است که با تئاتر دانشجویی شروع کرد و در ۲۱ سالگی با سریال زخم کاری با وجود سانسورهای زیاد به شهرت رسید.

"من اصلیتی افغانستانی دارم اما خودم در ایران و در شهر قم بدنیا آمدم ، پدر و مادرم از اقوام تاجیک افغانستان هستند که در سال ۱۳۷۵ ساکن ایران شدند؛ اولین بار در سال ۱۳۹۳ وقتی ۱۵ ساله بودم بعنوان مجری در یک شبکه انگلیسی زبان مشغول شدم تا اینکه به سمت تئاتر کشیده شدم بصورت حرفه ای تئاتر را از سال ۱۳۹۵ وقتی ۱۷ ساله بودم از شهر قم شروع کردم و بعد از یکسال با قبولی در دانشگاه به تهران آمدم با شرایط بسیار سخت دوری از خانواده و زندگی دانشجویی در خوابگاه کارم را با گروه های دانشجویی ادامه دادم."

سعید چنگیزیان

سعید چنگیزیان (زادهٔ ۲۲ آذر ۱۳۵۶) بازیگر اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سینما و تئاتر است. چنگیزیان فعالیتش در سینما را از فیلم خداحافظ رفیق به کارگردانی بهزاد بهزادپور آغاز کرد.

الهه حصاری

الهه حصاری (زادهٔ ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. الهه حصاری در سال ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموختهٔ کارشناسی رشتهٔ زبان و ادبیات انگلیسی و کاردانی رشتهٔ تربیت بدنی است. حصاری در دورهٔ دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و بعدها دورهٔ کلاس‌های بازیگری مؤسسهٔ فرهنگی هنری «چهره‌های ماندگار» را با کسب رتبهٔ ممتاز پشت‌سر گذاشت. علاقه‌اش به بازیگری، او را به کلاس‌های بازیگری کشاند. آشنایی حصاری با ابراهیم وحیدزاده، کارگردان، خیلی زود او را واردِ بازیگری حرفه‌ای در سینما کرد و در اولین فیلمش به نام تاکسی نارنجی در سال ۱۳۸۷ جلوی دوربین این کارگردان رفت. در همان سال در فیلم نطفهٔ شوم به کارگردانی کریم آتشی نیز ایفای نقش کرد.

رعنا آزادی‌ور

رعنا آزادی‌ور (زاده ۱۵ فروردین ۱۳۶۲) بازیگر ایرانی است. او بیشتر برای بازی در نقش فائزه در مارمولک (2004) شناخته شده است. آزادی ور پس از به تصویر کشیدن نقش اصلی سمیرا در سریال درام «زخم کاری » (2021-2023) به شهرت رسید.

نظرات کاربران درمورد زخم کاری فصل دوم قسمت اول

دانلود زخم کاری فصل 2 قسمت 1 نسخه اصلی و قانونی با لینک مستقیم

  • یکی از بهترین سریال های ایران دمت تون گرم جواد عزتی هم که اصلا حرف نداره بقیه هم عالیه اند.
  • عالی میشه با الناز ملک
  • من عاشق زخم کاری هستم آقای جواد عزتی خیلی عالی باری کرد
  • کاش هانیه توسلی هم بود جاش خالیه
  • به نظرت مالک که از منصوره چاقو خورده بود توی فصل دوم زنده میمونه چون تو تیزر فصل دوم دیدم اینو پسرش میثم کنار ساحل همدیگه رو میبینن بغل میکنن به نظرم مالک زنده
  • بهترین سریالی که داستانشو دوست داشتم و واقعا هر فصلش ارزش سه بار دیدن داره مخصوصا با بازی اقای جواد عزتی ..لحظه شماری میکنم فصل دومش بیاد
  • سعید چنگیزیان عشق فیلم من بخاطر ناصر فیلم زخم کاری میبینم چون بازیگر مورد علاقه منه نه مالک
  • خیلی تبلیغ کردن براش خدا کنه خوب باشه مثل فصل اول
  • بازی آقای عزتی واقعا عالی بود البته سعید چنگیزیان هم خوب بازی کردن
کد خبر 685758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.